Ruben
Ik ga binnenkort weer naar Frankrijk om daar een W201 op te halen,
mischien kunnen we het een keer combineren
Het is inderdaad waar, wat men over het gebruik/misbruik van de fransozen en auto's vertelt.
Echter is het zo dat een fransoos geen nederlander is (duh!

) hiermee wil ik zeggen dat wij Nederlanders voor weinig geld het beste willen hebben, en andersom dus ook (dit is dan ook te zien aan de 2de hands markt op het gebied van oldtimers)
Wanneer je met een fransoos handelt merk je dat diegene er 9 van de 10 geen verstand van heeft. Het duurt dan ook niet lang dat ze merken dat jij er wel verstand van hebt! en dat ze inzien wat de mankementen van een bepaalde auto, vervolgens zullen ze er toch mee instemmen met de prijs die jij in je hoofd had!
Ze denken z'n gek komt helemaal hier naar frankrijk vanuit Nederland ik moet en zal een auto aan die gek verkopen!
Is best leuk om met die fransen te handelen...
Mijn vriendin studeerd frans. ze zit van de zomervakantie voor 8 weken in frankrijk.
Als het een beetje meezit wil ik daar elk weekend een oldtimer halen (in frankrijk) blijf
dan bij mijn vriendin slapen en kom aan het eind van het weekend weer terug. Verkoop hier mijn auto's en ga het volgende weekend weer. Leek me een mooie combinatie
Ruben we spreken elkaar bij de meeting. Me pa is er ook met de 2.3-16v
dus wellicht kunnen we een vervolgs bezoekje plannen