komt er op een relatief drukken weg een bestelbus met open laadbak de weg op draaien en verliest 3 flinke betonblokken, 2 ervan heb ik kunnen ontwijken...
ééntje dus niet, ben daar dus overheen gebanjerd uitwijken ging niet, ivm hoge stoeprand.
op het eerste oog geen schade te zien... met de "veroorzaker" afgesproken kontakt op te nemen als er iet mis is...
rijden beide weg ( was heel druk op dat moment op de weg..) en hoorde eigenlijk meteen een rammeltje, wat klinkt als een kunststof bak of zo wat ergens snel tussen rammelt...
ben gestopt, om te kijken over er toch wat zichtbaar was, helaas niets te zien..
dit is overigens alleen bij het wegrijden hoorbaar, tijden het rijden geen probleem...schakeld goed, geen bijgeluiden enz...
iemand enig idee wat er mis zou kunnen zijn ?
als ik stop sta, zonder de automaat in de versnelling te zetten, dus stationair lichtjes gas geef is het geluid er niet...
toch de bak ergens geraakt ??
overigens, ga sowieso de olie laten verversen, op korte termijn...
enne, mijn taxatie rapportje is binnen... 3350 euro, ben er tevreden mee

( ongeplande taxatie eigenlijk, ooit eens een oproep gedaan op een gratis advertentie site voor de taxatie van mijn spider destijds, per toeval reageerde een taxateur..die moest richting Limburg en kon tijd maken voor een taxatie op lokatie zeg maar, ene Rob de Groot )