Helaas was gisterenavond onze straat weer eens uitgekozen tot loop en sloop route voor de plaatselijke jeugd op weg naar de stad. Eerste auto die ze te grazen namen was mijn Benz. Zie ik om 23:10 even van die pokkeventjes schoppen en trappen tegen mijn spiegel en leek het er op dat ze ook tegen de zijkant trapte, raam open en een grote brul waarop de groep van 8 a 10 man er vandoor ging. Snel de deur van slot en jas en bij de Benz kijken, spiegel was sterker dan die onderkruipsels en zag geen deuken, gelukkig, toen er achteraan. Verderop in de straat zo een beetje alle auto's slachtoffer, alle spiegels omgetrapt waarop er zeker 3 compleet afgebroken waren (2 nieuwe auto's daarbij). 1 buurman is er nog achteraan gerend en 2 zijn in de auto gesprongen maar zonder resultaat. We stonden met een man of 10 buiten te wachten op politie, ongeveer 5x gebeld, de eerste 2x vertelde men dat er een auto onderweg zou zijn, de 3e en 4e keer dat men ze wilde oppakken, op de vraag hoe zonder met ons gepraat te hebben, zonder signalement werd niet geantwoord, het 5e telefoontje eindigde dat we maar aangifte via internet moesten doen. WAT IS DIT VOOR BANANENLAND AAN HET WORDEN!!!??? Gelukkig blijkt een buurvrouw 2 huizen verder er 2 of 3 herkend te hebben. Vandaag aangifte gedaan op het politiebureau waar al word gezegd dat we duidelijk moeten hebben gezien wie wat heeft gedaan om een schadevergoeding via het gerecht te kunnen krijgen
Volgende keer bellen we geen politie meer maar een ambulance om die gewonde etterbakjes op te komen halen, de straat staat voortaan op vrijdag en zaterdagavond op scherp!
Linkerachterportier zit een hele flauwe deuk maar valt niet op, wel bij de aangifte laten zetten. Politie zei dat ik blij moest zijn met een Benz omdat die wat steviger gebouwd was dan wat tegenwoordig de fabriek uitkomt rollen. Leuk maar ik heb er geen moer aan, als ik bel om politieassistentie wil ik die hebben en niet de een of andere trut die zegt dat ik maar via internet aangifte moet doen. Als ze actie hadden genomen hadden we ze kunnen insluiten en was het nu al opgelost.............................