@rasmuzikant
ja je kunt wel stellen dat ik redelijk wat ervaring heb in de autos en dan geen merk specifiek, want ik bekijk het zo:de meeste autos hebben 4 wielen een stuur een motor remmen enz dus alles is gelijk als je nou een grote auto hebt of een kleine werking is inprinciepe allemaal het zelfde.ik doe alles zelf en heb daar ook het gereedschap voor.banden en uitlijnen laat ik mn broertje doen die heeft daar een bedrijfje in.(misschien wel intressant voor de W201 rijders uit omg drenthe of heel nl als ik daar eenz mee ga praten voor fixe kortingen op banden en uitlijnen(kent ook de Mercedes kwalen met het uitlijnen)als hier intresse voor is laat maar weten.)
verder zou ik mn eigen steentje ook wel bij willen dragen voor de W201 rijders die zelf willen sleutelen of willen leren door mn gereedschap en hulp ter beschikking aan te bieden ik lever geen orgineel mb parts maar kan wel parts van a merken met zeer intressante kortingen leveren die hier gemonteerd kunnen worden ik help er wel bij geheel belangeloos echter kan dit alleen in het weekend of soms door de week savonds(door de week en savonds ben ik het zelf nodig

als er intresse voor is pm me maar.
overnachten kan maar zelf sleurhut mee haha
Alles wat ik in in deze wereld heb zijn mijn ballen en mijn woord en ik breek ze voor niemand!