Beste mensen. Ik vind het prachtig om op dit forum de verhalen te lezen van eigenaars van de ons zo dierbare W201. Het lijkt me een leuk idee om een boekje samen te stellen met verhalen en foto's van W201 enthousiastelingen.
Als fanatiek amateurfotograaf werk ik het hele jaar door aan projecten. Wanneer de winter voorbij is wil ik me een aantal weken toeleggen op Autografie, waarbij ik eerst mijn eigen 190D als fotomodel ga gebruiken. Ik ben in het bezit van draagbare studioapparatuur waarmee ik buiten voor een optimale belichting kan zorgen. Ik streef naar hoge kwaliteit, geen alledaagse kiekjes.
Wanneer de shoot van mijn eigen 190D klaar is zal ik jullie de foto's tonen. Daarna zou ik, indien er voldoende belangstelling voor is, fotoshoots voor forumleden willen maken. In combinatie met interviews/ verhalen zou hier ook een boekje van gemaakt kunnen worden.
Voor het maken van de foto's voor forumleden vraag ik geen geld. Wanneer er een boekje wordt uitgegeven zal dit kostendekkend moeten gebeuren.
Ik weet niet of een dergelijk initiatief al eens door iemand anders is genomen.
Graag jullie reacties. Ik ben benieuwd of er belangstelling is voor mijn idee.