Beste Benzers,
Ik lees dit nu pas. Had me even een PM gestuurd zodat, ik wat eerder had kunnen antwoorden.
Nou ik zal even wat uitleg geven.
Ik ben met het forummen begonnen op de MSN groups W123 in 2002.
Dit werdt later de W123club.nl na al een aantal forum migraties van Joomla zijn ze nu, net als dit forum naar phpBB gegaan.
Dit forum de W201club.nl was voor de migratie ook een Joomla forum maar wel, een heel erg uitgeklede versie. Op de W201club.nl kun je ook terug lezen wat ik er van vond, na de migratie in het topic wat daar over gaat. Op zich best aardig maar mis gewoon een aantal dingen. Zo ook alle foto's die we kwijt waren en met de hand weer heb terug moeten zetten.
Op de W123club.nl was het een heel uitgebreid Joomla forum en zijn we naar het zelfde phpBB gegaan als de W201, W124 en de W126club.nl
Wat voor mij en een aantal anderen een hele aderlating was, en wat er nog boven op kwam is dat in Internet Explorer de gehele opgebouwde geschiedenis van af 2004 niet op foto kunnen bekijken. Dit kan alleen met Safari of Google Chrome, maar de meeste werkgevers draaien nog op IE, dus ergernis.
Zo kon je na de forum migratie ook de laatste berichten maar tot een paar uur na lezen, ver der niet. En zo is er nog veel meer om op te schtijven. En dat zal ik niet doen.
Maar de belangrijkste reden was, het nieuwe forum lay out! Dat doet pijn aan je ogen.
Dan kan je kritiek hebben en er werd nog geroepen door Jurgen dat we terug konden naar Joomla, Jaap Haagmans zij van niet. Omdat Joomla zo'n slecht pakket zou zijn.
Nou dacht het niet! Ik en een aantal anderen vonden het veel beter dan de phpBB.
Dus dan zit er niets anders op om zelf een forum te beginnen, als je niet gelukkig bent met het forum wat je na de forum migratie geboden word.
Dan ga je iets laten maken, ja kost wel geld hoor! Om weer naar je zin te kunnen forummen.
En of het een succes zal worden weet ik ook niet dat zal de toekomst leren.
Ik hoop jullie zo enige duidlijkheid te hebben verschaft.
Groet, Arno