[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Start moeilijk en schokt/houd in bij optrekken en weinig gas : Techniek W201

W201Club.nl

Alles over de Mercedes W201

Het is nu 29 apr 2024, 08:19

Start moeilijk en schokt/houd in bij optrekken en weinig gas

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

Start moeilijk en schokt/houd in bij optrekken en weinig gas

Berichtdoor baskeman » 31 dec 2010, 09:59

hallo,

Ik heb een probleempje met mijn 190E uit 1984.

Als hij koud is start hij beetje moeilijk en als ik dan gas geef dan smoort hij direct dus moet hem even stationair laten draaien, als hij warm is niet meer.

Als ik vervolgens ga rijden dan schokt en houd hij in bij optrekken en als ik een klein beetje gas geef.. als ik volgas geef dan is het nagenoeg weg, en heb het idee dat hoe langer ik rijd, hoe minder het wordt.

Wat zou dit kunnen zijn?

bougies
rotor
verdelerkap

zijn al vervangen.

alvast bedankt...


met vriendelijke groet,


bas.
baskeman
Fresh Boarder
Fresh Boarder
 
Berichten: 11
Geregistreerd: 31 dec 2010, 09:50
Type wagen: 190E 2.0
Bouwjaar: 1984
Automaat: Nee
LPG: Nee


Re: Start moeilijk en schokt/houd in bij optrekken en weinig gas

Berichtdoor Diesel2.5 » 31 dec 2010, 19:28

Had een vriend van mij ook 4 jr geleden met zijn W124 .
Bleek aan de computer te liggen.
Klein zwart kastje met 3 ronde stekkeraansluitingen onder de motorkap in de buurt van je wielkast ( of hij daar bij een W201 zit weet ik ff niet).

Had hij vervangen door een 2e hands exemplaar te plaatsen en het probleem was geheel weg.
Kun je gemakkelijk ff uitproberen .
Op marktplaats worden ook wel eens exemplaren aangeboden onder de rubriek MB onderdelen.

Succes
Avatar gebruiker
Diesel2.5
Expert Boarder
Expert Boarder
 
Berichten: 90
Geregistreerd: 17 dec 2010, 20:40
Woonplaats: Cuijk
Type wagen: Ander type
Bouwjaar: N.n.b.
Automaat: Nee
LPG: Nee
Andere wagens / opmerkingen:


Keer terug naar Techniek W201

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 13 gasten