[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Berry : Even voorstellen Voor W201 en andere C-Klasse

W201Club.nl

Alles over de Mercedes W201

Het is nu 29 maart 2024, 10:52

Berry

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. Ook als je al lang lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Stel hier GEEN technische vragen e.d., daar hebben wij een heel forum voor!!!

Berry

Berichtdoor berry » 18 mei 2009, 21:45

goede avond allemaal ik ben berry.
heb een Mercedes van 1985 en het is een 201, oftewel een 190E
ben er erg blij mee, hij loopt goed.
heb hem laten halen uit Duitsland.
hij komt uit Mainz.
de eerste eigenaar was een man van 1928, de tweede was een vrouw van 1944.
nu ben ik de gelukkige eigenaar sinds 3 maanden.
ik zoek voor deze auto nog een armsteun voor en putdeksel velgen en er zitten scheurjes in het dashboard wie kan me verder helpen
berry
 


Re:nieuw

Berichtdoor Bassje » 18 mei 2009, 22:04

Welkom hier!
Heb je 'm door een bedrijf naar Nederland laten halen? We zien graag foto's :)
Avatar gebruiker
Bassje
Erelid
Erelid
 
Berichten: 10618
Geregistreerd: 13 aug 2008, 22:59
Roepnaam:
Type wagen: 190E 2.0
Bouwjaar: 1990
Automaat: Ja
LPG: Nee


Keer terug naar Even voorstellen Voor W201 en andere C-Klasse

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten