Ben al een tijdje lid van dit forum maar zit er niet zo vaak op.. Vandaar dat ik er nu pas aan toe kom om mezelf voor te stellen..
Mijn naam is Ad de Bruijne, ben 19 jaar en woon in de provincie Zeeland. Sinds Juni dit jaar ben ik de trotse bezitter van een W201 190E 1.8. Een auto waar ik op mijn 9e levensjaar al zeker van wist dat ik er 1 zou kopen. ...ooit. Dat ooit heeft lang geduurt maar het is er dan toch eindelijk van gekomen.. Een echte jongensdroom. Gekocht in volledig originele en heel nette staat bij een bedrijfje die een heel aantal van deze 190's had staan in nette staat.. De mijne is ingevoerd uit Duitsland..
In de loop der tijd heb ik er wat onderdelen voor gekocht om het geheel er wat sportiever uit te laten zien zoals;
-Witte knippers voor
-Ander grilletje
-Andere achterlichten
-Brede 19 inch Mercedes sportvelgen van een A-klasse
-En last but not least ; een elektrische antenne

En voor degenen die mischien denken ; 'wat doe je je auto aan? ' Ik heb de originele onderdelen nog gewoon liggen en kunnen er zo weer op.. haha
Ook is deze als 1 van de weinige plan-oort 190's uitgerust met de optie airco.. En ook een elektrisch schuifdak Maar dan weer niet met elektrische ramen..

Ik heb nog wat foto's bijgevoegd..
Groeten,
Ad de Bruijne