[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
190E 2.0 1989 kapt er zo nu en dan spontaan mee : Techniek W201

W201Club.nl

Alles over de Mercedes W201

Het is nu 28 apr 2024, 21:43

190E 2.0 1989 kapt er zo nu en dan spontaan mee

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

190E 2.0 1989 kapt er zo nu en dan spontaan mee

Berichtdoor ikzieeenster » 21 nov 2010, 01:04

Hallo,

Ik ben in het bezit van een 190E 2.0 uit 1989
Ik heb al een tijd het probleem dat ie er onderweg zo spontaan mee kapt.
Als ik hem daarna op het contact zet en ik hoor geen zoem (benzinepomp?) dan kan ik het wel vergeten. Na even wachten en nog eens proberen is het weer oke.
Klopt het dat dit het brandstofrelais kan zijn?
Soms heb ik er een week geen last van maar dan opeens sta je zo weer ergens stil en daar word je niet vrolijk van. En waar zit het brandstofrelais?

Alvast bedankt voor een / de reactie (s)
ikzieeenster
Fresh Boarder
Fresh Boarder
 
Berichten: 1
Geregistreerd: 21 nov 2010, 00:13
Type wagen: 190E 2.0
Bouwjaar: 1989
Automaat: Nee
LPG: Nee
Andere wagens / opmerkingen:


Re: 190E 2.0 1989 kapt er zo nu en dan spontaan mee

Berichtdoor Inisiarev » 21 nov 2010, 10:09

Precies hetzelfde probleem had ik ooit eens met een wagen. Werd er gek van, want het leek heel willekeurig. Uiteindelijk bleek dat het gebeurde wanneer alles boven een bepaalde temperatuur kwam. Dan was starten onmogelijk, alsof alles dood was en de startonderbreker aan bleef staan. Geen benzinepomp geluid, helemaal niks. Even wachten of ff de kap openzetten op de wind en alles koelde weer net genoeg af om te kunnen starten.

Bleek dus het startrelais te zijn.

Ik geloof zomaar dat het bij jou hetzelfde kan zijn. Misschien heeft iemand toevallig een foto voor je van de plek van het startrelais :)
Wie kann man nur seinen 190E verkaufen???

Warst du auf LSD oder so?
Inisiarev
Gold Boarder
Gold Boarder
 
Berichten: 299
Geregistreerd: 09 okt 2010, 11:48
Type wagen: 190E 2.0
Bouwjaar: 1985
Automaat: Ja
LPG: Nee


Keer terug naar Techniek W201

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten