[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Mechanisch Schuifdak, afvoerkanaal en nieuw rubber : Carrosserie & Exterieur W201

W201Club.nl

Alles over de Mercedes W201

Het is nu 25 apr 2024, 12:07

Mechanisch Schuifdak, afvoerkanaal en nieuw rubber

Alles omtrent de carrosserie en de buitenkant, zoals bijv. spuiten, roest, plaatwerk, lassen maar ook spiegels, rubbers en chroom, ruitenwissers etc.

Mechanisch Schuifdak, afvoerkanaal en nieuw rubber

Berichtdoor Mike » 22 apr 2009, 20:39

Beste 190 liefhebbers,

Sinds enkele maanden in het bezit van een 190E uit 1984. 22 mei wordt ze belastingvrij. Dat is zo'n beetje de datum waarop hij naar de RDW gaat voor een kenteken. Tot dan ben ik op mijn gemak bezig met kleine dingetjes zoals interieur schoonmaken, electrische antenne aanleggen, radio aanleggen (incl. 4 boxen), dashboard vervangen (reeds gedaan, had droogtescheuren).

Nu ben ik aangekomen bij het mechanische schuifdak.

Deze was, zo te zien, lang niet open geweest. Na enkele keren open en dicht gegaan te zijn, laten aan weerszijde de 'strips' los van oudheid. Geen rubber zoals ik in de titel omschrijf, maar een soort stof. Nu is deze geplaatst op een metalen strip. Heeft iemand een idee hoe ik dit kan vervangen? Is het ook mogelijk met een rubber profiel, of wellicht heeft iemand nog 2 strips liggen in goede staat?

En nu mijn 2e vraag. Ik neem aan dat er afvoerkanalen zitten voor de afwatering. Hoeveel zijn dit er? Is het goed om deze een keer schoon te maken? Hoe zou ik dat het beste kunnen doen.

Wellicht heeft iemand ervaring hierin. Alvast hartelijk dank, ik ben benieuwd naar jullie reacties.


------------------------------------
Groeten:laugh: ,

Mike
Mike
 


Re:Mechanisch Schuifdak, afvoerkanaal en nieuw rubber

Berichtdoor AMG » 23 apr 2009, 09:13

mag weg
AMG
 


Keer terug naar Carrosserie & Exterieur W201

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten