[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Probleem differentieel : Techniek W201

W201Club.nl

Alles over de Mercedes W201

Het is nu 19 apr 2024, 20:12

Probleem differentieel

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

Probleem differentieel

Berichtdoor Guusw201 » 01 apr 2009, 00:11

Hallo stergenoten. Even voorstellen, mijn naam is Guus Fricke. Ben sinds vanavond forumlid en slaak bij deze een noodkreet!
Rij een 190d2.5 automaat uit 1991. Bezit de wagen ruim 3 jaar, bijzonder tevreden. Vanavond kreeg ik panne. Bij achteruit insteken van een flinke aanhanger/tandemasser, hoorde ik flinke knal aan de achterkant van de auto. Geen beweging meer in te krijgen. Onder de auto gekeken bij de cardan, aandrijfas in tact, komt in cardan, draait gewoon, verder gebeurt er niks, geen overbrenging. Waarschijnlijk iets afgebroken in de cardan?
Wie kan mij wegwijzer maken? Ben erg afhankelijk van m'n karretje.

Grtz Guus
Guusw201
 


Re:Probleem differentieel

Berichtdoor Jos » 02 apr 2009, 10:54

Hier ook al actief? ;)

Je probleem is inmiddels opgelost toch?


groet,

Joost
Jos
Fresh Boarder
Fresh Boarder
 
Berichten: 0
Geregistreerd: 17 feb 2009, 16:22
Woonplaats: Noord-Brabant
Type wagen: 190E 2.0
Bouwjaar: 1991
Automaat: Nee
LPG: Nee


Keer terug naar Techniek W201

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten

cron