Ik zal me even voorstellen, ik ben Boaz Beekhof 20 jaar en kom uit het brabantse dorpje
genaamd Woudrichem. Ik ben sinds april 2010 een trotse eigenaar van mijn 2de Mercedes een "oldschool 190D uit 1986'. Hiervoor heb ik een Mercedes 280E (W123) gehad, dit zal een opknap project worden samen met een goede maat van mij. We zijn beiden begonnen aan de studie Autotechniek in Rotterdam en zouden beiden naar school rijden (afwisselen om de 2 maanden) zodat onze auto's (een 280S W116 en een 280E W123) opgeknapt en onderhouden konden worden. Mijn maat is na 2 maanden gestopt met de opleiding dus dit project is niet doorgegaan en heb ik de auto met veel roest moeten verkopen.
Dan op zoek naar een andere auto, nee niet een doorsnee standaard golf waar ieder leeftijdsgenoot mee wil rond rijden. Al snel kwam ik op een roestvrije, onverwoestbare en zuinig auto de Mercedes-Benz 190D. Niet snel maar een heerlijke wagen om 110 km per dag naar school en terug te rijden.
Augustus 2010: Op vakantie met mijn vriendin en natuurlijk de Benz HEERLIJK. Ik de auto volgeladen met vakantie (campeer) spullen, de auto bleef netjes op zijn pootjes staan en weigerde om te gaan hangen

In de maandjes dat ik in het bezit ben van de auto heb ik al een aantal dingen gedaan, maar moet er nog een hoop gebeuren wil hij naar mijn wens zijn. Ik heb het standaard blauwe interiuer vervangen voor een interieur uit een 190 16v (half lederen). De koppeling is vervangen, de voorste hardy-schijf is vervangen en hij is volledig getactyleerd. Volgende week zullen er nieuwe remschijven en blokken gemonteerd worden en zal ik hem voorzien van een beurt..
kortom een prachtige wagen die 190
Ik mis dus alleen nog 1 deurpaneel:(
Nieuwe Avantgarde grill
Met vriendelijke groet
Boaz Beekhof