Helaas heb ik van veel dingen geen rekeningen, dit omdat het op een zaterdag buiten de garageuren werd gemaakt, en de onderdelen afgerekent werden zonder BTW. Maar hier hoor je mij niet om klagen, scheelt me heel veel geld! Echter heb ik wel een aardige documentatie achter de hand, zoals van de revisie, die heeft me natuurlijk best geld gekost! Ondanks dat dit eindbedrag schrikbarend hoog is, is het me dubbel en dwars waard geweest. Ook heb ik de gereedschappen die ik gekocht heb, niet meegeteld.
Huidige kilometerstand: 403272
Km-stand bij aankoop: 351192
Datum van aankoop: 3 April 2009.
Datum Revisie: December 2009.
Gereden: 52080km (!) X gemiddelde dieselprijs van 1,18 = €6145
Kolere zeg, wat kost autorijden veel geld!!
Originele Mercedes-Benz onderdelen, inclusief de revisiekosten.
€1720,80
Imitatietroep:
€200.14,- (schokdempers, grille & achterlichten...)
Olie, Wat ben ik blij dat ik daar die tijd zoveel korting op gekregen heb, heb gelijk een hele voorraad aangeschaft toen.:
6X 5 liter Torsynth 10W40 X €158,04! Dat betekent dat ik voor 5 liter maar €26.34 heb
betaald!
Autolak Spray: €34,25
Diversen zoals remvloeistof, ruitensproeiervloeistof en schoonmaakmiddelen:
Maar liefst €64,07
Winterbanden + velgen 2009 €150,-
Zomerbanden 2010€200,- (ong, 2X michelin Energy Saver, en fooitje voor het eromleggen, voorste banden heb ik gratis gekregen!)
Schrikbarend hoog! Tot nog toe heeft mijn W201 190D 2.0 mij maar liefst
€8672,30Wooow!!
Maarja, zoals ik al zei, het is het mij waard, Ik had er ook voor kunnen kiezen om de auto te kopen, en te laten zoals hij toen was, hij had vast nog wel gereden! Maar nu heb ik een auto die technisch bijna 100% is, waarvan ik weet dat ie mij nooit laat staan én waar ik veel plezier van heb! zeker omdat ik lid ben van de W201club

Dit brengt toch nogal wat met zich mee. Als ik deze mercedes-benz niet had gekocht, had ik waarschijnlijk toch alles opgedronken aan bier

Overigens, na het verwisselen van mijn Cardan, weet ik 1000% zeker dat er nog heel veel goedkopere jaren gaan volgen!

- jjjjjjjjjjjjjjjjj.jpg (93.77 KiB) 5387 keer bekeken