[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Auto doet het niet meer helluuuuup : Techniek W201

W201Club.nl

Alles over de Mercedes W201

Het is nu 29 apr 2024, 13:35

Auto doet het niet meer helluuuuup

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

Auto doet het niet meer helluuuuup

Berichtdoor Gerry » 18 okt 2010, 11:20

Dit weekend mijn W201 ingeruild voor een andere Mercedes W124 en nu wil hij niet meer starten. Is particulier dus een probleem. Garage heeft er naar gekeken maar het ziet er hopeloos uit. Start wel maar valt direct weer uit. Brandstofpomp werkt wel naar behoren maar hij wil niet aanslaan. Wie weet wat ik op korte termijn kan doen?

Een Mercedes liefhebber die het echt even niet meer ziet zitten.
Groeten Gerry
Mercedes Benz 280CE automaat 1978 (W123)
Mercedes Benz 190E 1.8 1991 (W201)
Avatar gebruiker
Gerry
Junior Boarder
Junior Boarder
 
Berichten: 21
Geregistreerd: 27 jul 2010, 06:50
Woonplaats: Drunen
Type wagen: 190E 2.0
Bouwjaar: 1993
Automaat: Ja
LPG: Nee


Re: Auto doet het niet meer helluuuuup

Berichtdoor Inisiarev » 18 okt 2010, 11:32

http://www.w124club.nl/

hier zul je meer kans hebben op de juiste info voor je auto.
Wie kann man nur seinen 190E verkaufen???

Warst du auf LSD oder so?
Inisiarev
Gold Boarder
Gold Boarder
 
Berichten: 299
Geregistreerd: 09 okt 2010, 11:48
Type wagen: 190E 2.0
Bouwjaar: 1985
Automaat: Ja
LPG: Nee


Re: Auto doet het niet meer helluuuuup

Berichtdoor Gerry » 18 okt 2010, 13:45

Het betreft de W201 vandaar hier gepost.

De garage denkt aan het injectie systeem. Leek me economisch niet verantwoord omdat de auto toch al ingeruild was. Heb de auto aan een handelaar verkocht en met de verkoper van de W124 een schikking getroffen.

Maar even mijn W123 van stal gehaald, achter het stuur van deze auto krijg ik weer een glimlach op mijn gezicht.

Nu hopen dat mijn W124 een ander verhaal wordt en ik dus hiervan meer plezier heb.

Groetjes Gerry

PS De W201 was een super auto waarin ik vele plezierige kilometers gereden heb. De reden dat hij weg "moest" was omdat hij net iets te klein is voor mij. In de weekende heb ik een andere hobby, dat is namelijk een Ju-Jitsu Team coachen en hiervoor ga ik vaak opstap met 4 pubers met de bij behorende sporttassen. Dit was allemaal net even te krap.
Groeten Gerry
Mercedes Benz 280CE automaat 1978 (W123)
Mercedes Benz 190E 1.8 1991 (W201)
Avatar gebruiker
Gerry
Junior Boarder
Junior Boarder
 
Berichten: 21
Geregistreerd: 27 jul 2010, 06:50
Woonplaats: Drunen
Type wagen: 190E 2.0
Bouwjaar: 1993
Automaat: Ja
LPG: Nee


Keer terug naar Techniek W201

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 17 gasten