[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Demper van spanner demonteren? : Techniek W201

W201Club.nl

Alles over de Mercedes W201

Het is nu 28 apr 2024, 16:23

Demper van spanner demonteren?

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

Demper van spanner demonteren?

Berichtdoor thomas81 » 26 aug 2010, 21:51

Mijn demper van de spanner is versleten en deze klappert nogal!Nu wil ik deze gaan vervangen!
Iemand die weet hoe ik te werk moet gaan?Het gaat om een 2.0 automaat van '90!
Alvast bedankt mensen! 8-)
thomas81
Senior Boarder
Senior Boarder
 
Berichten: 49
Geregistreerd: 07 aug 2010, 00:57
Woonplaats: enschede
Type wagen: 190E 2.0
Bouwjaar: 1990
Automaat: Ja
LPG: Nee


Re: Demper van spanner demonteren?

Berichtdoor Brown » 31 aug 2010, 20:24

stelt werkelijk niets voor maar een brug is verdomd handig.

Je moet aan de onderkant de beschermkap verwijderen en dan kun je er heel makkelijk bij.

En dan is het een kwestie van 2 moertjes verwijderen. Eentje aan de spanner en eentje aan het blok.

Zorg dat je de grote 'O-ring' weer terugplaats anders krijg je interessante problemen (zie ook mijn andere topic).

succes
Brown
Platinum Boarder
Platinum Boarder
 
Berichten: 554
Geregistreerd: 14 mei 2010, 10:28
Woonplaats: Den Haag
Type wagen: 190E 2.0
Bouwjaar: 1986
Automaat: Nee
LPG: Nee
Andere wagens / opmerkingen:


Keer terug naar Techniek W201

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast