Kleine beurt en distributieriem vervangen, althans dat zij de garage.
Op de rekening, Kleine beurt, Distributieriem, Spanners, Rollen, Waterpomp en een zender. Over die laatste 2 ben ik niet eens gebeld dat is er maar opgezet omdat ik daar over een half jaar of een jaar weleens problemen mee kon krijgen. Totaal € 1042,-

Schrok me werkelijk de kolere hier en ben direct gaan bellen. De waterpomp zagen ze een klein spoortje van lekkage (ik heb nooit een drupje onder die auto zien liggen) en in de behuizing van de zender zat een scheurtje (nooit foutmeldingen op de computer gekregen). Maar nu het mooiste van het verhaal, de olie die is gebruikt Castrol Edge 5W30 volsyntheet, 5 liter a €20,- ex btw, totaal komt die olie op € 120,- terwijl hij op internet overal te koop is voor €63,- in de 5 liter kan.
Ik vind dit niet meer normaal en ga dan ook een bemiddeling aanvragen bij de Bovag. Wat ik nog het kwalijkste vind is dat men heeft gebeld dat er geen bijzonderheden waren maar dat naast de kleine beurt wel de distributieriem vervangen moest worden en daarna niet meer hebben gebeld voor toestemming over de andere zaken, dit kan niet in mijn ogen. De volgende keer gaat ook de Lancia naar de Groen Autoservice waar de Benz in onderhoud is. Wat vinden jullie hier nou van?
gr
Erwin