[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Hoe herken ik een sportline...? : Carrosserie & Exterieur W201

W201Club.nl

Alles over de Mercedes W201

Het is nu 19 apr 2024, 01:50

Hoe herken ik een sportline...?

Alles omtrent de carrosserie en de buitenkant, zoals bijv. spuiten, roest, plaatwerk, lassen maar ook spiegels, rubbers en chroom, ruitenwissers etc.

Hoe herken ik een sportline...?

Berichtdoor John-Doe » 12 jan 2009, 22:41

Mensen,

Ik heb twee mogelijke kandidaten op het oog. Een zwarte 1.8 sportline 150.000km uit 1993. En een lichtblauw metallic 2.0 uit 1991 met 185.000km. Eigenlijk voel ik (qua kleur) het meest voor de zwarte. Kan iemand mij vertellen waarin qua uitvoering de Sportline verschilt met de andere? Wat zijn de extra's en opties die erbij horen?

Dennis
John-Doe
 


Re:Hoe herken ik een sportline...?

Berichtdoor Arno_Langendam » 13 jan 2009, 17:23

Beste John-Doe,

Vraag van beide wagens het chassis nummer op wat altijd bestaat uit 17 karakters en begint in het geval van de 190 altijd met WDB201...........

Als je dit dan invoert op de volgende site (MB club Rusland)
http://old.mbclub.ru/mb/vin/?lng=eng

Dan vind je alles over hoe en waar de betrefende auto is geleverd. Ook vind je hier de extra's met de optiecodes alles zo als hij toen uit de fabriek is gerold.

Succes, Arno ;)
Avatar gebruiker
Arno_Langendam
Fresh Boarder
Fresh Boarder
 
Berichten: 0
Geregistreerd: 13 jan 2009, 09:09
Woonplaats: Den Haag
Type wagen: 190E 2.6
Bouwjaar: 1988
Automaat: Ja
LPG: Nee
Andere wagens / opmerkingen:


Re:Hoe herken ik een sportline...?

Berichtdoor John-Doe » 15 jan 2009, 18:28

Mensen,

Ben bij de zwarte geweest vandaag (de 1.8 Sportline uit 1993 met 150.000 km). Hij viel niet tegen, wel wat krasjes en een klein roestpuntje ergens. Verder bij een wat snellere bocht wat gerommel bij de voorwielen. Mogelijk een versleten rubber in de ophanging? Bij stapvoets helemaal insturen is niets te horen. Wordt opgelost bij aankoop en tevens nieuwe apk. Echter schrik ik van de krasjes... Vond ik toch redelijk storend.

Is een standaard 2.0 uit 1990 met gelijke km stand een betere keuze? Deze schijnt geheel kras en schadevrij te zijn. Echter geen achterspoiler (wat ik wel mooi vind staan) en geen (verlaagd)sportonderstel. Zijn dit dingen die later makkelijk aangepast kunnen worden bij een standaard model of is dit erg kostbaar?

Dennis
John-Doe
 


Keer terug naar Carrosserie & Exterieur W201

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten