tja, schrik niet, maar in hel veel verschillende auto's! mede door kapotte auto's..
In-take les in een BMW 520D.
Vervolgens afgesproken om in een Seat ibiza te gaan lessen, tja mij best, het waren toch allemaal lijken verder
Kon niet overweg met de instructeur, en kreeg vervolgens een andere, met een andere auto te weten een Fiat panda 1.3 Multijet

om te huilen! dan zit je namelijk hier te sturen:

- Fiat panda.jpg (80.88 KiB) 2505 keer bekeken
Na een X aantal lessen en heel veel gemene grappen richting mijn instructeur over zijn auto, nou ja voertuig. Begaf de versnellingsbak het, en werd ik opgehaald in jawel, een fiat punto, Deze was snel als lesauto inelkaar geflanst, omdat de auto oorspronkelijk van de vrouw van de directeur was, en tja, toen reed ik dus in dit model

- punto...jpg (113.51 KiB) 2505 keer bekeken
En tja, dan was die BMW toch wel heel wat. Ik had het wel gehad, want als je alles volgens die priegelregeltjes moet doen, is het fijn dat je je auto wel kent. uiteindelijk afgesproken nog een paar lessen te nemen voor het examen, zodat ik zeker wist de punto goed te kunnen.
En alsof het niet anders kon, kwam op de dag van examen de instructeur heel vrolijk aanbellen, datie een nieuwe auto had! ongelooflijk, toen moes tik afrijden in een auto waar ik net drie kwartier in had gereden, een Fiat Grande Punto:

- grandepunto.jpg (80.41 KiB) 2505 keer bekeken
Ik weet niet of het jullie al is opgevcallen, maar bij elke Fiat die ik daar reed, was het interieur een bij elkaar geraapt, onrustig zooitje

onduidelijk symbolen etc. Leuk was wel, toen ik afreed en slaagde, had ik zo'n echte die-hard examinator. Die wilde dus ook da tik onder de kap vanalles aanwees

Dus ik de kap open, en begon heel droog: Dit is het ruitensproeiresevoir, hier zitten de infjectoren, dit is het uitlaatspruitestuk, hier zie je de motorsteun, hier kan je olie bijvullen etc.

Prachtig die vent z'n kop
Maarja, geslaagd is geslaagd

nooit meer een Fiat voor mij, ondingen