Waar je op moet letten... dat vind ik altijd moeilijk om te zeggen, maar heb wel een paar dingetjes waar je wel even naar kan kijken.
Lekkage: kijk onder de matten, dus til deze even op of je vocht of roets ziet, voel en kijk even in het dashbordkastje of deze niet vochtig/nat is, trek de koffebak open en kijk eens in beide bakken aan de zijkant of je hier geen vocht ziet, voel/kijk eens via de kofferbak in de hoeken onder de achterruit/stalen hoedenplank. Als je raamrubber verteerd is zou er vocht en zelfs roest in die hoeken kunnen zitten. Check altijd even de wielkasten op roest.
Als je de auto op een brug kan gooien, bekijk dan ook eens de onderkant. Wil je nog meer zekerheid, dan misschien een aankoopkeuring uit laten voeren. Maar ik denk dat ik dat niet hoef te zeggen

Misschien ver gezocht, maar als je de kmstand niet vertrouwd, kijk dan eens of het tellerhuis eruit is geweest. Het hoef niet, maar het zou kunnen als dit onkundig gedaan is dat de unit beschadigd is op de randjes.
Hou er ook rekening mee als je de auto koop dat de auto juist zo weing gereden heb een aantal rubbers en pakkingen uitgedroogd kunnen zijn. Dit zou problemen KUNNEN opleveren.
En volg je gevoel bij het kopen. Als je de verkoper en/of de auto niet vertrouwd... niet doen.
Succes en laat even weten hoe het zaterdag afloop