Ow trouwens, ik had vandaag nog leuk contact!
Was even bij mn vaste garage, die gozer een beetje geholpen, en gelijk de oude banden van mn velgen af gehaald. Er was daar iemand z'n auto aan het poetsen, een Mercedes W124 230 Coupe.
Stond te koop al een paar maanden, en ik zag dat ie van die aparte wieldoppen erop had zitten, die zijn aerodynamisch en reduceren het verbruik met 3% blablabla.. Maar toen eens even naar hem toe gelopen, en vroeg hem of ie de auto niet kon verkopen zonder de doppen! Maar hij had ze er express op gedaan, Omdat ie anders de auto moest verkopen met 17 inch AMG velgen!
Toen ging er bij mij een lampje branden, en heb ik hem verteld dat ik de W124 cabrio gekocht had, hij wist gelijk welke ik bedoelde en zei meteen, *als ik de auto verkoop zonder de velgen, dan ben jij de eerste die de mogelijkheid krijgt om ze te kopen!*
Had de velgen al anderhalf jaar in de achtertuin liggen, sterk geoxideerd want had er geen wax laagje of iets opgedaan.. het waren overigens deze velgen, en dan in 17 Inch:
Wat mij gelijk opviel is dat er vrij nieuwe continentaal banden omheen zaten, en de velgen tja, die moesten gestraald worden uiteraard.
Heb de velgen tot nog toe heel weinig aangeboden gezien en dan voor belachelijke prijzen zonder banden, en dan is het nog maar afwachten of ze ook echt mooi zijn! Ik hoop dezxe te kunnen kopen van hem en dat ie dus 1 dezer dagen belt. ik ben bereid hem rond de 100 euro te geven voor de velgen, klinkt miss belachelijk maar hij zei al gelijk dat ie ervan af wilde omdat de nogal in de weg begonnen te liggen. en aangezien hij een dikke S rijdt zal het hem om het geld niet gaan
Dus, als ik ze over kan nemen heb ik gelijk wat om te doen v/d winter, als ik ze niet laat stralen dan hé