door Olaf D » 29 jun 2010, 17:13
Bij deze zal ik me ook even voorstellen. Sinds een aantal weken was ik op zoek naar een vouwfiets voor het dagelijkse woon-werkverkeer….. Maar ja toch maar even rondgegaan voor een leuke auto waar ik in pas zonder dat ik moet bukken. Met mijn 2 meter is het niet altijd fijn namelijk! Afijn, ik heb in veel auto’s gezeten,maar ik merkte dat ik vooral bij de youngtimers met een big smile in de auto ging zitten. Saab; Volvo ik heb er allemaal ingezeten. Tot ik deze zag staan… Een mooie beige (of gele) 190D met een 2.5 motorblok. Ook de bekleding is prachtig mooi bijpassend. Zelfs mijn vriendin stapte meteen in om te kijken hoe dat zou zitten. Na een proefrit was de deal snel rond. Er staat slechts 109.000 km op de teller en hij ziet er als nieuw uit. De vorige (Duitse) eigenaar uit bouwjaar 1925 heeft elk jaar een bezoek aan de garage gebracht om hem lekker te vertroetelen, hierdoor ziet hij er als nieuw uit. Ook de orginele papieren met de opties zitten er bij, wat erg leuk is. Wel zijn er nog een aantal opties die in de loop van de tijd nog wel gemonteerd gaan worden. Ohja de vouwfiets komt er niet meer.
De foto’s volgen binnenkort nog
Gr. Olaf D
ps1. hier alvast de 1e foto
- Bijlagen
-

- w201D 2.5 forum.jpg (232.32 KiB) 2939 keer bekeken
-

- w201D 2.5 forum 5.JPG (213.47 KiB) 2934 keer bekeken
Laatst bijgewerkt door
Olaf D op 16 jul 2010, 14:31, in totaal 1 keer bewerkt.