[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Vragen over middenconsole. : Interieur W201

W201Club.nl

Alles over de Mercedes W201

Het is nu 24 apr 2024, 10:25

Vragen over middenconsole.

Alles omtrent het interieur (zoals bediening, bekleding, montage)

Vragen over middenconsole.

Berichtdoor Stern » 28 okt 2022, 21:47

Goedenavond Forumleden,

Doordat ik van plan ben de optie speakers voor en achter te plaatsen, wil ik de uberblendregler, verdeel schakelaar geluid voor en achter, in mijn middenconsole te plaatsen.

Hierdoor heb ik de volgende vragen over het middenconsole:

-Als ik de benodigde opening erin wil zagen, heeft iemand hier ervaring mee?
Of eventueel een malletje hiervoor?
heb al op de achterzijde gekeken maar daar zit niet een zogenaamde uitsparing die je eruit kan zagen.

-Als ik een ander console wil kopen, is er verschil tussen een handgeschakelde en een automaat?

Verneem gaarne.

Groet,

Stern
Even voor de duidelijkheid: ik heb helemaal niets met Stern te maken, ben geen medewerker o.i.d. bij deze organisatie.
Stern
Gold Boarder
Gold Boarder
 
Berichten: 305
Geregistreerd: 25 aug 2011, 12:55
Roepnaam:
Type wagen: 190
Bouwjaar: 1989
Automaat: Ja
LPG: Nee
Andere wagens / opmerkingen:


Re: Vragen over middenconsole.

Berichtdoor MBreed » 28 okt 2022, 21:52

Benodigde opening erin zagen kan, maar moet met heel erg veel beleid. Was vroeger mijn vaders werk bij Mercedes, omdat geen van de monteurs onder hem het aandurfte. Naar mijn weten zijn er geen kant en klare mallen voor. Mercedes-Benz gaf vroeger op dat je simpelweg een ander moest bestellen bij narusting van schakelaars.

Automaat en handgeschakeld zijn anders, zo ook voor en na de Modellpflege.
MBreed
Expert Boarder
Expert Boarder
 
Berichten: 111
Geregistreerd: 23 jun 2020, 14:57
Woonplaats: Schagen
Roepnaam:
Type wagen: 190E 2.3-16
Bouwjaar: 1988
Automaat: Nee
LPG: Nee
Andere wagens / opmerkingen:


Re: Vragen over middenconsole.

Berichtdoor HakanC » 30 okt 2022, 19:49

Extra gaten worden tegenwoordig met CNC freesmachines gedaan...
The Flow Inside!
Avatar gebruiker
HakanC
Fresh Boarder
Fresh Boarder
 
Berichten: 6
Geregistreerd: 27 jun 2022, 13:34
Woonplaats: Utrecht
Roepnaam:
Type wagen: Ander type
Bouwjaar: 1990
Automaat: Ja
LPG: Nee
Andere wagens / opmerkingen:


Keer terug naar Interieur W201

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten