[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Tekening ophanging W201 : Techniek W201

W201Club.nl

Alles over de Mercedes W201

Het is nu 28 maart 2024, 11:14

Tekening ophanging W201

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

Tekening ophanging W201

Berichtdoor AutomatiCruzer » 28 jun 2010, 21:29

Ben opzoek naar een duidelijke exploded view tekening van de ophanging van een W201.
Een tekening waarin af te lezen valt, de lengte van de schokbreker, de afstand van de schokbreker tot aan de de band. Diameter montage punten van de schokbreker, duidelijk zichtbaar hoe de veer gemonteerd zit. Welke onderdelen er nog meer op en aan de schokbreker gemonteerd worden en de maten daarvan. Liefst voor en achterzijde.

Dit i.v.m. plannen voor een custom ophanging.
Iemand die mij daaraan kan helpen?

B.v.d. Jordi
Low Is A Lifestyle,..... StanceWorks.com
Avatar gebruiker
AutomatiCruzer
Fresh Boarder
Fresh Boarder
 
Berichten: 4
Geregistreerd: 06 jun 2010, 20:21
Woonplaats: Wijchen
Type wagen: 190E 2.0
Bouwjaar: 1992
Automaat: Ja
LPG: Nee


Re: Tekening ophanging W201

Berichtdoor knolders » 05 jul 2010, 20:05

ik heb zelf een daten boekje (die vroeger aan de dealers werd uitgegeven) van mijn eigen auto.
Het gaat hier om een model uit 1993.
Ik weet niet of jou onderstel hetzelfde in dat 750 pagina dikke boek staat echt alles wat je maar kunt bedenken over de 201.
Ik zou kijken of ik iets over de schokbrekers kan vinden dan scan ik het wel voor je in.
ER IS MAAR 1 ECHTE Mercedes.......201
knolders
Senior Boarder
Senior Boarder
 
Berichten: 74
Geregistreerd: 14 jun 2010, 19:43
Woonplaats: Assen
Type wagen: 190E 1.8
Bouwjaar: 1993
Automaat: Nee
LPG: Nee


Keer terug naar Techniek W201

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten