[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Kachelbediening : Interieur W201

W201Club.nl

Alles over de Mercedes W201

Het is nu 24 apr 2024, 08:09

Kachelbediening

Alles omtrent het interieur (zoals bediening, bekleding, montage)

Kachelbediening

Berichtdoor Maarten » 17 dec 2008, 11:54

Dag allen! De bedieningsschuif van mijn interieurkachel is defect en ik wil deze graag vervangen. Ik heb een zeer mooi boekje waar vanalles in staat over deze taak maar als ik het zo goed lees moet ik dan het hele dashboard verwijderen(?), dus de middenconsole vanaf het asbakje voor de pasasiers op de achterbank tot de kachelschakelaar en van het dashboardkastje tot en met de tellerset en stuur ed. Dit lijkt mij nogal omslachtig dus vroeg ik mij af of er misschien een makkelijkere oplossing is om hier bij te komen, het liefste zou ik alleen het gedeelte van de middenconsole los krijgen waar de radio ed in zitten..... is dit mogelijk, of kan ik er van de andere kan misschien bij?
Maarten
 


Re:Kachelbediening

Berichtdoor ferdi » 17 dec 2008, 22:41

mijne was ook kapot heb hem zelf vervangen maar dat is afzien
kan hij bij jou ook alleen nog maar uit of in stand 4 zeker
ik heb mijne vervangen maar haal alsjeblieft niet alles los
heb ik gedaan heeft me 3 uur gekost het terug te krijgen
vacuum slangetjes stekkertjes kabels en pinnetjes echt
erg

maar als je het gaat vervangen geef ik een tip
haal alleen de bovenkant los
je kunt je middelste 2 ventilatieroosters er met een schroevendraaier uit wippen
en daar zitten 2 schroeven verstopt of 3 weet ik niet meer presies maar in ieder geval
die moeten los en aan de zijkant moeten die 2 kapjes er af
dan zit het dashboard daar in een soort witte rails geschoven met 2 boutjes dopje 10
deze ook los hjoeven er niet uit los is genoeg
en dan moet je proberen
de boven kant naar je toe te trekken er zit nu boven op je bedieningspaneel een kruiskopschroefje die moet los en er zitten aan de onderkant 2 klipjes die j om moet draaien dan is hij los
owja vergeet het schuifje aan de voorkant niet natuurlijk
suc6
nu heb k lamme hande haha
ferdi
 


Keer terug naar Interieur W201

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten