[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
190E motor swap : Techniek W201

W201Club.nl

Alles over de Mercedes W201

Het is nu 28 maart 2024, 15:21

190E motor swap

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

190E motor swap

Berichtdoor D.Tielen » 19 jan 2021, 17:17

Hallo,
Ik ben nieuw hier op het forum. Heb een 190E uit '86.
Het is een 2.0 AUT.

En nou zit ik met het volgende:
hoogstwaarschijnlijk heb ik de koppakking lek en aangezien ik meer problemen met de motor heb gehad zit ik er aan te denken om de motor te gaan vervangen.

En onder het motto van 'nu de motor er toch uit is' zou ik het leuk vinden om er meteen een blok in te leggen met wat meer vermogen. Welke motor zou ik er eventueel in kunnen leggen? Het mag best wat werk zijn maar het moet wel te doen blijven. Zou dan ook meteen een handbak willen.
D.Tielen
Junior Boarder
Junior Boarder
 
Berichten: 38
Geregistreerd: 16 jun 2020, 18:00
Roepnaam:
Type wagen: 190E 2.0
Bouwjaar: 1986
Automaat: Ja
LPG: Nee


Re: 190E motor swap

Berichtdoor jessehagen » 16 aug 2021, 19:54

m111, m103, m104 (op vr6 na) om603 om606 past allemaal zo op de steunen, hier is allemaal ook veel vermogen uit te winnen, de getrag versnellingsbak kan heel veel aan
jessehagen
Fresh Boarder
Fresh Boarder
 
Berichten: 14
Geregistreerd: 19 aug 2020, 10:39
Roepnaam:
Type wagen: 190E 1.8
Bouwjaar: 1991
Automaat: Nee
LPG: Nee


Keer terug naar Techniek W201

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast