Automaat-pook-verlichting is er eergisteren spontaan mee opgehouden, topics gezocht, en in de linker knop van de verwarmingsknop, was inderdaad het kleine ringverlichting lampje stuk, links onderin , 1.2 W, welke de fiberglas verlichting van de automaat-pook-verlichting aanstuurt. ( pre-mopf , later is er een los lampje onder de schakelplaat van de automaat gekomen ). Zoek op : "automaatpook verlichting".
Lampje vervangen ( de middelste draaiknop ook gelijk maar, om verschil in felheid te voorkomen, de middelste verlicht ook de rechter ringverlichting, vreemd genoeg ). Rechts zit er vreemd genoeg geen ringverlichting lampje, wat je wel zou verwachten. Links en rechts zouden theoretisch gelijk moeten zijn.
Tot mijn spijt, nog steeds geen automaat-pook-verlichting

Waarschijnlijk is de glasfiber dus stuk, lijkt me. Mag ik dat concluderen, als leek ?
En dat mag ook wel natuurlijk, na 36 jaar. Geen zin om het middenconsole er uit te laten halen, om e.e.a. te laten onderzoeken a 65 euro per uur. Ik rijd eigenlijk nooit 's avonds, en ben bang dat dit de eerste aftakeling wordt...
Ik heb gezien dat als ik de asbak open maak, dat ik nog enigszins iets verlichting op de pook heb. En anders ken ik de standen, na 20 jaar, uiteraard, ook wel uit mijn hoofd

Maar vind het toch wel een beetje jammer, er gaat iets van je af....