[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
190 gezocht! : Gevraagd: complete auto's

W201Club.nl

Alles over de Mercedes W201

Het is nu 23 apr 2024, 08:36

190 gezocht!

190 gezocht!

Berichtdoor Jean2 » 21 okt 2019, 11:11

Hallo,

Na een enige zoektocht naar een vroege 190 heb ik mijn wagen nog niet gevonden.
Ik ben op zoek naar een 190 van 1983 met carburateur welke loopt op benzine.
Tellerstand maximaal 200.000 km.
Het liefst geen schuifdak, transmissie of kleur maakt niet uit.
Technisch werk of een paar jaar stilgestaan, geen probleem.
De wagen dient geen las- of spuit-werkzaamheden nodig te hebben.

Ik ben me ervan bewust dat dit een speld in een hooiberg is, maar ik wou toch de gok erop wagen.

Kortom, ik zoek een eerlijke en goede basis waar nog enkele jaren plezier mee te beleven is.
Ik hoor het graag als iemand wat heeft staan of een suggestie heeft.

Met vriendelijke groet,
Jean
Jean2
Fresh Boarder
Fresh Boarder
 
Berichten: 1
Geregistreerd: 21 okt 2019, 10:49
Roepnaam:
Type wagen: N.n.b.
Bouwjaar: N.n.b.
Automaat: Nee
LPG: Nee


Re: 190 gezocht!

Berichtdoor Janneman » 11 aug 2020, 19:40

Hallo Jean, ben je nog op zoek naar een auto.
Hoewel ik niet heb wat je vraagt,kom ik wellicht in de buurt
190E, dus injectie uit 1983, geen schuifdak
automaat, en 221.000 op de teller.
Een auto van een liefhebber,en apk tot juni 2022

Groeten Jan Vermaazen
Avatar gebruiker
Janneman
Fresh Boarder
Fresh Boarder
 
Berichten: 19
Geregistreerd: 03 nov 2013, 16:28
Woonplaats: Assen
Roepnaam:
Type wagen: 190E 2.3-16
Bouwjaar: 1986
Automaat: Ja
LPG: Nee
Andere wagens / opmerkingen:


Keer terug naar Gevraagd: complete auto's

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten