door RuudK » 16 okt 2019, 13:12
Hoi Leden,
bijgaand 2 foto's van mijn C36 en C280.
De C36 heb ik sinds Augustus vorig jaar in mijn bezit, de C280 sinds juli vorig jaar.
inmiddels zijn aan de C36 een aantal reparaties gedaan aan de climate control, de motorsteunen zijn vervangen, de kachel blowermotor en bijbehorende regelweerstand zijn vervangen. Zelf heb ik de motorkap gasveren en de verlichting combi-schakelaar vervangen.! Er zijn nu nog 3 problemen die opgelost moeten worden 1: waarschuwingslamp verlichting op dashboard blijft branden, zeer vermoedelijk een kabelprobleem. 2: Lek in aircoleiding, ik weet waar het lek zit, reparatie uit laten voeren gaat heel veel geld kosten i.v.m de te vervangen onderdelen.! Maar het moet ook mogelijk zijn om het lek te lassen, op YouTube filmpje gezien hoe dat moet, nu nog iemand vinden die dat voor mij kan doen.
3: Bij koude motor reageert de auto feller op het het gas bij wegrijden, dan bij warme motor, ben benieuwd wat dat kan zijn.!
Mijn Daily Driver de C280 W203 heeft een probleem met gas geven, soms reageert de auto niet, met wat extra gas geven schiet de auto flink door wat naar mijn idee aan de gasklep ligt en nog goed ondezocht moet worden. Het is geen groot probleem want met een beetje doseren gaat het redelijk goed, maar het moet wel opgelost worden.!
Suggesties om e.e.a op te lossen zijn welkom.!
- Bijlagen
-

- C36.jpg (305.16 KiB) 1351 keer bekeken
-

- C280.jpg (468.49 KiB) 1351 keer bekeken