Het is nu 01 mei 2025, 10:25
Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.
door Spaansen » 29 jul 2019, 23:46
Maar ik ben Mischien te simpel
Maar de gele slang van de centrale vergrendeling gevonden in de koffer !
Effe doorknippen effe blazen met ballenpomp of luchtspuitje en open zijn de deuren
Doorgeknipte slang effe koppelen met een ruberstukje en klaar
-

Spaansen
- Diamant Boarder

-
- Berichten: 1819
- Geregistreerd: 31 dec 2010, 21:25
- Woonplaats: Lelystad
- Type wagen: 190E 2.3-16
- Bouwjaar: 1986
- Automaat: Nee
- LPG: Nee
- Andere wagens / opmerkingen:
door Knuffelbeer » 11 aug 2019, 10:22
goed bezig.
nu nog probleem met sloten oplossen
altijd feest als je met een Benz bent weg geweest
-

Knuffelbeer
- Platinum Boarder

-
- Berichten: 1114
- Geregistreerd: 28 jul 2013, 09:31
- Woonplaats: Spakenburg
- Roepnaam:
- Type wagen: 190E 2.0
- Bouwjaar: 1990
- Automaat: Ja
- LPG: Nee
door AutoPeter » 11 aug 2019, 14:48
Hoi Thomas,
Als je toch in de kofferbak kan dan zou ik zelf vacuüm op het systeem zetten met een oude vacuüm pomp van een andere Mercedes.
Ik hoop dat dat de oplossing kan zijn
-
AutoPeter
- Senior Boarder

-
- Berichten: 46
- Geregistreerd: 30 dec 2012, 21:44
- Roepnaam:
- Type wagen: 190D 2.5
- Bouwjaar: 1986
- Automaat: Nee
- LPG: Nee
door Thomas2012 » 11 aug 2019, 23:30
Dank voor je reactie, maar zoals gemeld: Het probleem is opgelost.Ik heb via het schuifdak de deur(en) open gekregen en daarmee ook de motorkap weten te ontgrendelen. Het 'probleem' is nu nog enkel de accu. Die hangt momenteel aan de CTEC, maar ik ben bang dat ik morgen er een nieuwe accu in moet leggen....
-

Thomas2012
- Platinum Boarder

-
- Berichten: 988
- Geregistreerd: 06 aug 2012, 10:12
- Woonplaats: Breda
- Roepnaam:
- Type wagen: 190E 2.3-16
- Bouwjaar: 1985
- Automaat: Nee
- LPG: Nee
- Andere wagens / opmerkingen:
door Bastian-Hoen » 15 aug 2019, 17:16
hou er rekening mee dat als je accu echt helemaal leeg is geweest dat deze nooit meer helemaal 100% wordt
1 van de nare eigenschappen is dan dat ze soms in 1 keer dood zijn en dan sta je weer....
http://www.fulica.nl (sorry nog steeds weinig foto's
let op wij zijn geen bedrijf ( de classics) maar wij zijn bezig met een hobby
in een mooie grote sleutel hal in Doetinchem
beschikken over EPC van Wensink
-
Bastian-Hoen
- Platinum Boarder

-
- Berichten: 934
- Geregistreerd: 09 mei 2012, 15:03
- Woonplaats: Doetinchem
- Roepnaam:
- Type wagen: 190E 1.8
- Bouwjaar: 1991
- Automaat: Nee
- LPG: Nee
- Andere wagens / opmerkingen:
-
door Thomas2012 » 15 aug 2019, 22:31
Daar ben ik me zeer zeker van bewust. Het is in dit geval een AGM accu, die vergeleken bij een 'traditionele' loodaccu (ook wel natte accu) net iets beter teken een 'stootje' zou moeten kunnen, maar dat is ook geen garantie. We gaan het zien.
-

Thomas2012
- Platinum Boarder

-
- Berichten: 988
- Geregistreerd: 06 aug 2012, 10:12
- Woonplaats: Breda
- Roepnaam:
- Type wagen: 190E 2.3-16
- Bouwjaar: 1985
- Automaat: Nee
- LPG: Nee
- Andere wagens / opmerkingen:
Keer terug naar Techniek W201
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast