[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Poorman9 : Even voorstellen Voor W201 en andere C-Klasse

W201Club.nl

Alles over de Mercedes W201

Het is nu 20 apr 2024, 01:31

Poorman9

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. Ook als je al lang lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Stel hier GEEN technische vragen e.d., daar hebben wij een heel forum voor!!!

Poorman9

Berichtdoor Poorman9 » 30 sep 2018, 16:01

Goedemiddag,
Van kindsbeen af een verwoed Mercedes liefhebber. Geniet dagelijks van het rijden met mijn W201, die met automatic en schuifdak uitgerust, mij het gevoel geeft de rijkste op aarde te zijn ;-). Het is een 2,0 benzine in Perlmut Grau (122) van 1990.
Wegens mijn gezondheid mag ik me niet meer op de arbeidsmarkt begeven ; voorheen was ik projectleider in de bouwsector, (retail). Mijn vervroegde opruststelling trekt me weer naar mijn passie terug : oude Mercedes Benz.
Mijn jongste zoon heeft 2 Mercedes Benz oldtimers van mij overgenomen : een c107 (280 slc/1976) en een w108 (280S/1971). Op wat cosmetica en kleine technische ingreepjes na, zijn deze wagens bijna klaar voor dagdagelijks hergebruik.
Zélf houd ik van de hobby vandaag nog mijn w114w115 over. Het is een middenblauwe 240D 3,0 Automatic, met een piekfijn "mushroom" interieur. Die auto is van 1975. Hij wordt door mijn vader (88 jaar) eenmaal wekelijks bij geschikt weer eventjes van stal gehaald voor de "wandeling".
Mijn autodromen zijn een r107 van na 1982, en een c124 cabrio van na 1991. En omdat het dromen zijn : nu weer lekker weg in mijn W201 paleis !
Vanuit Belgisch Limburg, en met 201 vriendelijke groeten, Poorman
Poorman9
Fresh Boarder
Fresh Boarder
 
Berichten: 1
Geregistreerd: 28 sep 2018, 15:59
Roepnaam:
Type wagen: 190E 2.0
Bouwjaar: 1990
Automaat: Ja
LPG: Nee
Andere wagens / opmerkingen:


Re: Poorman9

Berichtdoor Bram Jansen » 30 sep 2018, 18:56

Welkom hier Carlo.
Je hebt een leuke collectie om je heen, een rijk bezit ;)
Heb je ook foto's van de 107, 108 114 en de 115 en van je babybenz de 201 natuurlijk.
We zien ze hier graag.
Bram Jansen
 


Keer terug naar Even voorstellen Voor W201 en andere C-Klasse

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

cron