[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
CornelisAK : Even voorstellen Voor W201 en andere C-Klasse

W201Club.nl

Alles over de Mercedes W201

Het is nu 23 apr 2024, 11:14

CornelisAK

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. Ook als je al lang lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Stel hier GEEN technische vragen e.d., daar hebben wij een heel forum voor!!!

CornelisAK

Berichtdoor CornelisAK » 24 jul 2018, 13:03

Beste leden,

Sinds vandaag ben ik lid op dit forum.
Al sinds lange tijd heb ik, dankzij mijn grootouders, een link met Mercedes. Zij rijden al 30 jaar dit merk.

De droom om er 1 te bezitten ging 2 jaar geleden, toen ik 20 was, in vervulling met een W115.
2 weken geleden kreeg ik de mogelijkheid een W201 te kopen. Een 190, iconisch en niet weg te denken uit het straatbeeld van een jonge, kleine(re) Corné.

Deze 190E 1.8 automaat, uit 1990, is helemaal origineel en onverprutst. Ik ben er bijzonder trots op en hij gaat zoals je verwacht. Zak in de heerlijke stoelen en ga heen waar je naar toe wilt. Niets lijkt te veel.
Na het stellen van een vraag in het 'Techniek' subforum werd ik benaderd om me hier even voor te stellen.

Ik ben 22 jaar, woon in Veenendaal en ben momenteel full-time op het hoofkantoor van Nissan Nederland te Amsterdam, op de After Sales afdeling. Auto's, ongeacht het merk, boeien me enorm. Maar Mercedes.. Mercedes zal altijd een streepje voor hebben. Das beste oder nichts, zullen we maar zeggen!

Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust!

Groetjes,
Corné
Bijlagen
190FRT.jpg
Een mooi plaatje bij zonsondergang
190FRT.jpg (3.83 MiB) 726 keer bekeken
CornelisAK
Fresh Boarder
Fresh Boarder
 
Berichten: 4
Geregistreerd: 24 jul 2018, 11:41
Roepnaam:
Type wagen: 190E 1.8
Bouwjaar: 1990
Automaat: Ja
LPG: Nee
Andere wagens / opmerkingen:


Re: CornelisAK

Berichtdoor Bram Jansen » 24 jul 2018, 21:11

Top Corné en welkom.
Deftige wagen hoor.
Bram Jansen
 


Keer terug naar Even voorstellen Voor W201 en andere C-Klasse

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast