Wellicht ben ik niet de enige, maar mijn auto zit geregeld onder het stof omdat de Benz dezelfde garage gebruikt als waar ik ook wat doe hobbyen. Al vaak zat heb ik het internet afgespeurd naar een mooie hoes, maar keer op keer vind ik ze niet mooi want het zijn altijd universele hoezen die niet mooi passen.
Afgelopen weekend de film Transporter 1 maar weer eens afgestoft en daar zag ik de oplossing. Daar staat een pracht van een Benz onder een hoes zoals ik ‘m zelf ook wil hebben.
Onderstaande foto ter illustratie, en de Youtube-link voor het volledige beeld.
- Screenshot.png (477.7 KiB) 4446 keer bekeken
https://www.youtube.com/watch?v=qgjzTxd6UEE
Wat ik dus wil gaan ondernemen is het laten maken van een strak passende hoes, vergelijkbaar als in de film. Het maken van één hoes zal waarschijnlijk een vermogen kosten, dus mijn vraag is wie er nog meer interesse heeft, en wat de MAXIMALE prijs mag zijn. Ik zal het voortouw nemen in de “ontwikkeling”, maar suggesties zijn altijd welkom.
Het idee:
- De hoes laten maken van een elastische stof zodat de aansluiting mooi strak is. (hoes is daarmee niet weerbestendig)
- Mercedes embleem motorkap en buitenspiegels uit een apart stuk stof, zodat deze uitsteken.
- Kleur: zwart / antraciet
- Naden: rode draad (misschien te druk?)
- Logo in grill 16x16cm (heb een website gevonden die dit kan)
- Rode bies over de motorkap dáár waar dat golfje zit, en de bies doorlaten lopen tot onderkant voorruit
Voor mezelf heb ik gesteld dat de hoes ca. € 100-125 mag kosten, dus ik heb meerdere mensen nodig om dit te halen.
Graag hoor ik van mensen of zij geïnteresseerd zijn en wat is het maximale budget is.
Aan de hand van het aantal aanmeldingen ga ik op pad en kijk ik of het haalbaar is, of dat het bij dromen blijft.
NOTE:
Indien je jezelf opgeeft is het nog géén verplichting, we zitten nog in een interessepeiling.