[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
NickL : Even voorstellen Voor W201 en andere C-Klasse

W201Club.nl

Alles over de Mercedes W201

Het is nu 28 maart 2024, 17:15

NickL

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. Ook als je al lang lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Stel hier GEEN technische vragen e.d., daar hebben wij een heel forum voor!!!

NickL

Berichtdoor nickL » 02 jul 2017, 14:49

Goedemiddag mede 201 eigenaren,

Ik heb al een tijdje meegelezen op dit mooie forum, dan toch maar besloten mij gewoon aan te melden.
en dan ook maar eens voorstellen op deze pagina.
Ik ben Nick, 25 jaar en woon sinds een aantal maanden in Onderdijk (Noord-Holland). Van origine kom ik uit Deventer.
Ik heb nu sinds een aantal maanden een mooie grijze Mercedes 190E 2.0 geërfd van een oom.
Deze auto had een G2 installatie welke al verwijderd wat door mijn oom. Zijn plan was om deze auto te laten herkeuren als een benzine auto en er dan mooi mee te gaan toeren. Helaas heeft hij er zelf niet meer van kunnen genieten. Dit plan heb ik van hem overgenomen en wil de auto dan ook snel laten herkeuren zodat we er mooi mee kunnen gaan rijden.
Ik ben nu bezig met het vervangen van de brandstofpomp en filter aangezien deze defect is.
In tussen heb ik nog heel veel mooie dingen te lezen op dit uitgebreide forum.

Gr Nick
nickL
Fresh Boarder
Fresh Boarder
 
Berichten: 3
Geregistreerd: 07 sep 2016, 20:47
Roepnaam:
Type wagen: 190E 2.0
Bouwjaar: 1992
Automaat: Nee
LPG: Nee
Andere wagens / opmerkingen:


Re: NickL

Berichtdoor Bram Jansen » 02 jul 2017, 23:18

Welkom Nick!
Veel plezier van je wagen :handgestures-thumbup:

Je vragen heb ik uit je topic gehaald, deze kun je beter even in de daarvoor bestemde rubriek plaatsen.
Bram Jansen
 


Re: NickL

Berichtdoor rvh70 » 03 jul 2017, 13:22

Dat zijn toch de betere erfenissen (ik moest het doen met een karig gereedschapssetje, die ik nu wel veel gebruik). Heb je nog wat meer info over de wagen? Zoals de opties en de staat van het voertuig? En uiteraard zijn we ook wel benieuwd naar een foto.

Op het forum is inderdaad heel wat nuttige info te vinden, ik wens je veel leesplezier!

Robin
rvh70
Senior Boarder
Senior Boarder
 
Berichten: 64
Geregistreerd: 12 maart 2017, 12:11
Woonplaats: Delft
Roepnaam:
Type wagen: 190E 1.8
Bouwjaar: 1992
Automaat: Nee
LPG: Nee


Keer terug naar Even voorstellen Voor W201 en andere C-Klasse

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten