Ik zit met een probleem met mijn 190.
Enkele maanden geleden heb ik moeten uitwijken voor 1 of andere onnozelaar in het verkeer, waardoor ik op een hoge beton stoeprand ben opgereden tegen circa 30 per uur. Met laagprofielbanden had ik meteen raak. Wang van de band open gescheurd velg ietsje krom en spoorstang kapot. Dit allemaal aan de rechter voorkant.
Na deze mankementen te hebben vervangen en de velg terug bij een prof laten rechten. Heb ik helaas nog geen verbetering ivm de wegligging van de auto.
Bij het optrekken zoekt de auto naar welke kant die wilt omhoog hellen.. De schokdempers gaan niet tegelijkertijd omhoog. en tijdens een kruissnelheid van 120-130 voel je dat de 190 van links naar rechts word geslingert. Bij het in en uitveren. De veren zelf zijn niet gebroken.
Stuur trilt niet bij eender welke snelheid.
Ik heb op raad, mijn fuseekogels laten nakijken, maar ze hebben 0,0 speling. Alhoewel ik toch wel vermoed dat het de fuseekogel is, die kapot is.. Maar ze zeggen, geen speling = goed

Wel hadden we ondervonden dat de schokdemper die toen die stoeprand slag gevoeld had, veel te soepel geworden is. Dus heb ik aan beiden kanten opnieuw een nieuwe set schokdempers gemonteerd van het merk TRW..
Helaas is er niks veranderd. De auto slingert nog steeds op de snelweg.
Wat kan hier aan zijn?
Alles ziet er op het oog goed uit.