[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Wiebes Trump : Van alles wat....W201 en andere C-Klasse

W201Club.nl

Alles over de Mercedes W201

Het is nu 28 maart 2024, 12:51

Wiebes Trump

Hier kun je over van alles en nog wat kletsen omtrend de W201 en W202.
Leuk filmpje met een W201 of W202? Of met de W201 of W202 iets leuks mee gemaakt?
Plaats het hier!
(Geen vragen over de W201)

Wiebes Trump

Berichtdoor Diesel2.5 » 02 jun 2017, 21:04

http://www.w124club.nl/download/file.php?id=39323

Vanmorgen belde Wiebes op en daanra Thrump.
Idd , de gare knaken moeten sowieso van de openbare weg af zei Wiebes , maar zijn idd al verdwenen.
Na het zien van van de foto’s van mijn 300D zeiden Wiebes en Kleinsma en Weekers en Fehac en Knak :
Wauw, wat een mooi orgineel onverprutst exemplaar zoals ie ook in de folders strond half jaren 80.
Oogstrelend gewoon.
Ze hadden overlegd met elkaar en willen de regeling na de zomer snel invoeren en dan kom ik speciaal als 1e in aanmerking voor het H kenteken in NL voor auto’s t/m 1987, met camara's enz erbij voor vastlegging van het feit.

Nou zeg , zei ik: dat wil ik helemaal niet.
Ik betaal nu gewoon belasting net als iedereen en geniet er 7 dagen per week van , ook savonds.
Ik stel juist voor :
Auto’s tot 10 jaar factor 1 belasting
Auto’s 10-20 jaar Factor 2 belasting
Auto’s 20-30 jaar Factor 3 belasting
Auto’s 30-40 jaar Factor 4 belasting ( voor Mercedes-voertuigen een verdubbeling dus factor 8 )
Auto’s 40-50 jaar Factor 5 belasting ( voor Mercedes-voertuigen een verdubbeling dus factor 10)

We moeten zo snel mogelijk van die verbrandingsmotoren af en over op vol electrisch.

Dat sloeg in als een bom en was een goed idee en ik zou een bonus krijgen van minimaal 750.000 euro.

Daarna Thrump aan de lijn:
Doe normaal zei hij ,, ik ben zojuist uit het Kyoto verdrag getapt dus alle auto’s ook gewoon weer belastingvrij, geef maar een belletje als ze moeilijk lopen doen het moet maar eens afgelopen zijn allemaal met die onzin , het kost banen , hobby's en zelfs de overheid snijd zichzelf daarbij in de vingers en loopt daardoor inkomsten mis onder de noemer klimaat/milieu ,, kletskoek het gaat alleen om geld en we worden voor de gek en klein gehouden. :handgestures-thumbup:
Avatar gebruiker
Diesel2.5
Expert Boarder
Expert Boarder
 
Berichten: 92
Geregistreerd: 17 dec 2010, 20:40
Woonplaats: Cuijk
Type wagen: Ander type
Bouwjaar: N.n.b.
Automaat: Nee
LPG: Nee
Andere wagens / opmerkingen:

Keer terug naar Van alles wat....W201 en andere C-Klasse

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten