[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Schutbord rubbers voor goede sluiting motorkap : Carrosserie & Exterieur W201

W201Club.nl

Alles over de Mercedes W201

Het is nu 19 maart 2024, 11:20

Schutbord rubbers voor goede sluiting motorkap

Alles omtrent de carrosserie en de buitenkant, zoals bijv. spuiten, roest, plaatwerk, lassen maar ook spiegels, rubbers en chroom, ruitenwissers etc.

Schutbord rubbers voor goede sluiting motorkap

Berichtdoor Younes » 06 mei 2017, 16:57

Beste W201 clublezers,

Ik zou graag willen weten of het nog mogelijk is om de twee rubbers (links en rechts) boven op het schutbord nieuw aan te schaffen zijn. Op mijn 190E uit 1988 vertonen ze veel scheurtjes, zijn week en sluiten daarom niet meer goed aan tegen de motorkap sluit. Naast dat dit geen gezicht is, vermoed ik ook dat dit de reden is dat ik een 'warme motorgeur' ruik bij stationair draaien bijv bij het wachten voor een stoplicht.
Ik weet dat ik die rubbers ook bij een sloperij kan vinden, maar wil ze liever nieuw.

Gaat om het rubber boven het gebied van de accu en het rubber aan de rechterkant. Volgens mij zijn dit de rubbers op het schutbord, maar weet niet of de juiste benaming is.

Iemand een idee?

BVD
Younes
Bijlagen
rubbers.png
rubbers.png (142.27 KiB) 1616 keer bekeken
Avatar gebruiker
Younes
Fresh Boarder
Fresh Boarder
 
Berichten: 9
Geregistreerd: 08 nov 2016, 21:19
Roepnaam:
Type wagen: 190E 2.0
Bouwjaar: 1988
Automaat: Nee
LPG: Nee


Re: Schutbord rubbers voor goede sluiting motorkap

Berichtdoor Sirvan » 06 mei 2017, 21:23

Beste Younes,

Als je ze nieuw wil aanschaffen zou je het beste een Mercedes-Benz dealer kunnen benaderen. Zij kunnen namelijk bestellen bij de fabriek.

Wanneer je je chassisnummer doorgeeft en zegt welk product je nodig hebt, kunnen zij je hoogstwaarschijnlijk verder helpen.

Succes!
Met vriendelijke groet,

Sirvan
Avatar gebruiker
Sirvan
Expert Boarder
Expert Boarder
 
Berichten: 119
Geregistreerd: 26 maart 2017, 14:20
Type wagen: 190E 2.0
Bouwjaar: 1984
Automaat: Ja
LPG: Nee
Andere wagens / opmerkingen:


Keer terug naar Carrosserie & Exterieur W201

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten