[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
carb revisie : Techniek W201

W201Club.nl

Alles over de Mercedes W201

Het is nu 16 apr 2024, 22:39

carb revisie

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

carb revisie

Berichtdoor kortvdl » 08 jun 2010, 23:51

hallo,

ik heb al een tijdje last ervan dat als ik mijn auto koud start hij uitvalt al hij in zijn versnelling zit.
bij de Mercedes dealer geweest om hem uit te laten lezen, kwam eruit dat het klepje dat regelt dat hij meer benzine inspuit niet werkt.
ze raden mij aan om hem te laten reviseren, bij de dealer (wensink) komt het uurloon op 80 euro per uur.
en de meeste monteurs weten er weinig vanaf(niks slechts over wensink, maar met de de injectie motoren zijn carb. motoren schaars).
weet iemand een adres die dit doet? en wat de richtprijs ongeveer is.
het is niet schadelijk voor de motor, maar eerder gewoon een ergernis.

mvg,
lennert
Avatar gebruiker
kortvdl
Fresh Boarder
Fresh Boarder
 
Berichten: 6
Geregistreerd: 04 apr 2010, 20:35
Woonplaats: Zeewolde
Type wagen: 190
Bouwjaar: 1989
Automaat: Ja
LPG: Nee


Re:carb revisie

Berichtdoor kortvdl » 09 jun 2010, 12:05

ja, de laatste carb. die gemonteerd is. (als ik zo de plaatjes van google bekijk)
ja naja ik ken dus iemand die daar werkt, en zijn vader heeft zelf een garage.
en dan kan hij 's avonds gebruik maken van de brug etc., dus de kennis van de echte dealer is er.
maar dan inderdaad ook goedkoper, en overdag kan hij de onderdelen bestellen.
na het is niet zo dringend dat ik er een handchoke van wil maken.
heb hiervoor een suzuki alto gereden(jaa koekblikkie), en werd helemaal gek van de handchoke!

mvg,

lennert
Avatar gebruiker
kortvdl
Fresh Boarder
Fresh Boarder
 
Berichten: 6
Geregistreerd: 04 apr 2010, 20:35
Woonplaats: Zeewolde
Type wagen: 190
Bouwjaar: 1989
Automaat: Ja
LPG: Nee


Re:carb revisie

Berichtdoor kortvdl » 12 jun 2010, 20:20

nog even een update:
het is een bekent probleem bij die carbs.
vriend van mij heeft een volkswagen t3.(ook een pierburg carb)
en die heeft precies hetzelfde probleem.
de elektronica gaat gewoon kapot, en is niet meer aan te komen.
van de week op ebay.de werden er gereviseerde aangeboden.
de beste man had er vijf, en die was hij in een halve dag kwijt.
toen heeft een kennis contact opgenomen met hem(mijn duits is niet echt top).
en toen kwam het verhaal naar boven dat er heelveel gezeur mee is.(vroegere elektronica!)
en dat hij ging proberen nog wat te regelen, en waarschijnlijk krijgt hij volgende week er weer eentje binnen!
dus hopen dat het de goede is, want het scheelt een hoop ergenis!

mvg
lennert
Avatar gebruiker
kortvdl
Fresh Boarder
Fresh Boarder
 
Berichten: 6
Geregistreerd: 04 apr 2010, 20:35
Woonplaats: Zeewolde
Type wagen: 190
Bouwjaar: 1989
Automaat: Ja
LPG: Nee


Keer terug naar Techniek W201

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast