[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Bekleding onder voorruit : Carrosserie & Exterieur W201

W201Club.nl

Alles over de Mercedes W201

Het is nu 27 apr 2024, 08:16

Bekleding onder voorruit

Alles omtrent de carrosserie en de buitenkant, zoals bijv. spuiten, roest, plaatwerk, lassen maar ook spiegels, rubbers en chroom, ruitenwissers etc.

Bekleding onder voorruit

Berichtdoor 250d » 14 dec 2016, 21:29

Een aantal weken geleden mijn voorruit gedemonteerd aangezien deze gescheurd was en er roest onder zat. Nieuw raam besteld en de sponning ontroest en gespoten. Van de week mijn nieuwe raam gemonteerd en vanavond tijd gehad om de ruitenwissermotor en plastic lijsten/delen onderaan de ruit te monteren. Ruitenwissermotor monteren ging prima. Toen stond ik met het plastic "vergiet" in mijn hand. Geen idee meer hoe die aan de raamkant zat. Ik krijg hem niet lekker spanningvrij op zijn plek. Altans, wat ik denk dat zijn plek is. Iemand mischien een paar foto's of een link daar naar toe?
Het gaat om een '92 190

250D
250d
Senior Boarder
Senior Boarder
 
Berichten: 60
Geregistreerd: 14 aug 2016, 13:13
Type wagen: 190D 2.5
Bouwjaar: 1992
Automaat: Nee
LPG: Nee
Andere wagens / opmerkingen:

Keer terug naar Carrosserie & Exterieur W201

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten