Ik kom er net vandaan, er waren zo'n 25 auto's en het weer was wisselvallig. Wel een erg handige locatie : je kon er prima koffie drinken, er was een Burger King en een a la carte restaurant. En de ligging was ook fijn : supercentraal, op zo'n 8 km van Utrecht. Compliment voor de organisatie en ook dank aan de 2 jongens die er al vroeg waren om de parkeerplekken toe te wijzen. Helaas stond er een kleine Japanner tussen, en erger, een BMW
Een 635 CSI of een 2002 had nog wel gegaan
Maar daar is allemaal niets aan te doen natuurlijk, die mensen zullen dat ook niet express gedaan hebben.
Ik vond het erg leuk om Spaansen en Carlo weer eens gezien te hebben, en wilde nog even met Lingo babbelen, maar toen was hij opeens weg. Nou ja, volgende keer dan maar. Nu weet ik ook hoe HVE en van Vuuren er uit zien.
Mooie auto's allemaal, en voor het eerst was ik de enige met een witte W201, dat gebeurt niet vaak
Nogmaals dank voor het organiseren, ik heb erg genoten !
Groet,
Richard.
PS Erg belangrijk : er waren weinig mensen met een bordje achter het raam met hun forumnaam en/of gegevens van de auto. Erg jammer, want zo maak je toch sneller kontakt.Er staat een mooie layout hier op het forum, maak er gebruik van ! ( Kan iemand hier een hyperlink er naar toe zetten, ik weet niet hoe dat moet

). Dank U !

- IMG_4076 (Small).JPG (126.98 KiB) 39071 keer bekeken

- IMG_4077 (Small).JPG (123.25 KiB) 39071 keer bekeken

- IMG_4078 (Small).JPG (118.74 KiB) 39071 keer bekeken

- IMG_4080 (Small).JPG (114.29 KiB) 39071 keer bekeken

- IMG_4079 (Small).JPG (133.13 KiB) 39071 keer bekeken

- IMG_4081 (Small).JPG (121.78 KiB) 39071 keer bekeken