Hahaha, mooie verhalen allemaal!
ik heb ook 1 keer stil gestaan met de Benz, en dat is eigenlijk mijn eigen stomme schuld, maar net wat je zegt, pech onderweg komt nooit uit!
Reed terug uit rotterdam, en tijdens een scherpe bocht naar links viel mij toevallig op dat mijn olielampje even ging branden.. Dit kon wel kloppen want was al dik veel kilometers geleden, en de motor was toen nog niet gereviseerd, en verbruikte af en toe wel wat!
Nadat ik de snelweg opdraaide het gas flink ingetrapt, nee stomweg van rotterdam vandaan helemaal onderin getrapt, en reed toen continu 160Km/h (harder ging ie toen niet!) Vlak voor de afslag dat je normaal los laat, werd ik ineens in mn stoel gedrukt, nam en kijkje op de snlheidsmeter en draaide toen accuut mijn contact om! Dik boven de 180km/h!! in mijn achteruikijkspiegel 1 grote witte walm! de auto wilde maar niet uit, gelijk naar de vluchtstrook gestuurd en elk grassprietje verteert gescholden
Vervolgens mijn vader gebeld met de droge opmerking *Pa, het onmogelijke is mogelijk geworden, Mn 190 is naar de donder*
Met als antwoord, dat ik mn kop moest houden en vertellen waar ik stond

Hij heeft me weggesleept naar z'n werk, olie bijgevuld en gestart zonder te gloeien... ongelooflijk kon gewoon naar huis rijden
uiteraard liep de auto daarna veel beroerder, dit is echt funest voor je motor! al met al weer een ervaring rijker.