[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Buitentemperatuurmeter inbouwen : Interieur W201

W201Club.nl

Alles over de Mercedes W201

Het is nu 20 apr 2024, 05:13

Buitentemperatuurmeter inbouwen

Alles omtrent het interieur (zoals bediening, bekleding, montage)

Buitentemperatuurmeter inbouwen

Berichtdoor j.a. van maren » 16 maart 2016, 21:07

Hallo beste mensen,

Ik heb voor mijn 190E 1.8 een buitentemperatuurmeter gekocht. Klok eruit ingebouwd geen probleem weet
echter niet waar de 4 draden moeten worden aan gesloten. Een daarvan met stekker en 3 met kabelogen.

Kan iemand mij helpen.

Groet Joep

Ik heb net zelf een werkplaatshandleiding gevonden op internet mocht iemand hem nodig hebben;
http://www.wizart-net.com/W201/ATA%20Ei ... %20WIS.pdf

Of stuur een mail en dan mail ik het in pdf.

Groet Joep ;)
j.a. van maren
Fresh Boarder
Fresh Boarder
 
Berichten: 2
Geregistreerd: 28 jan 2016, 18:28
Roepnaam:
Type wagen: 190E 1.8
Bouwjaar: 1993
Automaat: Nee
LPG: Nee


Re: Buitentemperatuurmeter inbouwen

Berichtdoor Bobracing » 16 maart 2016, 22:40

Hoi Joep,

Hier de ATA expert, ook voor losse reparatie delen e.d. moet je bij mij zijn.

Je hebt 2 versies, oude ATA met 2 stekkers, 1 stekker is de voeler ( groen en bruin) 2e stekker is de stroom ( Bruin, rood/zwart en blauw) Dus massa, geschakeld en verlichting.

De nieuwe versie vanaf 1988 ongeveer heeft 1 extra kabel erbij zitten is een witte kabel met plug connectorm deze sluit je aan op de kmteller op de halgever, of op een halgever verdeelblok onder je dashboard. Deze zorgt ervoor dat je enkel de laaste gemeten temperatuur hebt ipv dat deze oploopt als je BV in een file staat.

mvg
Marcel Deijkers
Voor ATA lcd reparaties, complete units etc.
Bobracing
 


Keer terug naar Interieur W201

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten

cron