[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
noorw201 : Even voorstellen Voor W201 en andere C-Klasse

W201Club.nl

Alles over de Mercedes W201

Het is nu 26 apr 2024, 00:14

noorw201

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. Ook als je al lang lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Stel hier GEEN technische vragen e.d., daar hebben wij een heel forum voor!!!

noorw201

Berichtdoor noorw201 » 12 maart 2016, 18:16

Hallo medeBenzers,

Ik lees al een tijdje mee hier en vond het tijd om mezelf eens voor te stellen. Mijn naam is Noor, wordt ook wel Nico genoemd. Mercedes liefhebber pur sang. Heb twee vaste Benzen, een W220 320cdi en een W124 250D uit '86.

Naast mijn werk probeer ik mooie Mercedessen te vinden en ze aan te bieden aan andere liefhebbers daar ik het me niet kan veroorloven om meerdere auto's tegelijk te houden. Ben ook lid van het mercedesforum, de w123- en W124 club.

Ben dus zeker geen handelaar die misbruik probeert te maken om hier mijn auto gratis aan te bieden!

Grtz. Nico!
Bijlagen
image.jpeg
image.jpeg (51.63 KiB) 916 keer bekeken
noorw201
Fresh Boarder
Fresh Boarder
 
Berichten: 4
Geregistreerd: 30 apr 2015, 12:21
Type wagen: 190D 2.5
Bouwjaar: 1986
Automaat: Nee
LPG: Nee

Keer terug naar Even voorstellen Voor W201 en andere C-Klasse

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten