bedankt voor de tips!
Ivm de vaccuumleidingen had ik het over de gele, in het tussenstuk van bestuurdersstoel naar achter liggen er enkel gele, ik kan dus enkel die getoucheerd hebben. Ondertussen ben ik met rem reiniger bezig geweest en het lijkt te liggen aan de lucht massa meter die niet goed vast zit, ik ben het nu aan het hermonteren en afstellen etc. en hopelijk is het daarmee opgelost!
De snelheidskabel moet verkeerd gezeten hebben, als alles draait ga ik een testrit maken.
De verlichting geen idee wat het is, ik heb nu alles aangesloten zonder dat het dashboard erin zit, ik kan dus alles goed zien. achteraan heb ik geen enkele stekker die ik er nog in kan steken.
De lichtjes branden nu in de verwarmingsunit en sigaretten aansteker.
M'n remlicht werkt ook, het kan dus geen zekering zijn.
De zekering achterin de unit (de rode) ziet er ook prima uit, het circuit is niet onderbroken.
Kort samengevat zijn het enkel de twee lampjes bovenaan die niet meer werken, alle andere lampen werken. Erg irritant want je ziet geen steek in het donker.
hieronder een sfeerfoto

- IMG_20160229_192143.jpg (157.55 KiB) 3501 keer bekeken
Het middelste lampje wil trouwens niet meer, ik heb al geprobeerd een ander lampje erin te steken (dat zeker werkt) maar geen effect