[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Deurpanelen : Interieur W201

W201Club.nl

Alles over de Mercedes W201

Het is nu 29 maart 2024, 14:18

Deurpanelen

Alles omtrent het interieur (zoals bediening, bekleding, montage)

Deurpanelen

Berichtdoor Wimada » 07 jan 2016, 21:26

Kan deurpanelen kopen in grijs maar de kaartenbakken en handgrepen zijn zwaar vergeeld door UV,de rest is
Redelijk,zeker netjes als is gecleaned denk ik,ze kosten niet de hoofdprijs,maar kan ik kaartenbakken en handgrepen van mijzelf over zetten ! Die zijn nog netjes.bij mij is het skai losgelaten op sommige plekken en staat dan strak en niet meer
In de vorm :o
Gr. Wim.

Vroeger had ik een hekel aan trouwfeesten met familie, elke keer weer ooms en tantes die me
een por in mijn zij gaven en zeiden: nu jij he?
Ze zijn ermee opgehouden toen ik bij hen hetzelfde deed op begrafenissen!
Avatar gebruiker
Wimada
Platinum Boarder
Platinum Boarder
 
Berichten: 362
Geregistreerd: 11 feb 2015, 06:05
Woonplaats: 's-Hertogenbosch
Roepnaam:
Type wagen: C180
Bouwjaar: 2000
Automaat: Nee
LPG: Nee
Andere wagens / opmerkingen:


Re: Deurpanelen

Berichtdoor Schuutje » 08 jan 2016, 07:32

Ik heb bij mijn zwart lederen deurpanelen alle hendels en de 2 kaartenbakken kunnen demonteren, dus ik neem aan dat het ook kan bij alle andere deurpanelen :handgestures-thumbup:
Avatar gebruiker
Schuutje
Expert Boarder
Expert Boarder
 
Berichten: 85
Geregistreerd: 09 maart 2012, 20:21
Roepnaam:
Type wagen: 190E 2.6
Bouwjaar: 1986
Automaat: Nee
LPG: Nee


Keer terug naar Interieur W201

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast