Het adres waar dit gedaan is kan ik zéér sterk aanbevelen. Perfecte uitvoering, aardige mensen en een meer dan billijke prijs.
Hiervoor is het wenselijk de auto aan te leveren met de kunsstof binnenschermen onder de voorste spatborden verwijderd en met een grondig voorgereinigde bodem. Heb ik gedaan met simpele hogedrukspuit en heb de randen aan de binnenkant van de spatborden nog eens goed droog nageborsteld.
Wat er dan gedaan wordt is een borstel en perslucht nabehandeling, dan wordt de auto netjes in folie verpakt.
Hierna worden de onderplaten eraf gehaald en worden de delen die niet bespoten mogen worden, zoals de uitlaat en de cardan-as netjes afgeplakt. Eventuele plekken die nog wat ontroest moeten worden worden behandeld en met menie bedekt.
Dan volgt de behandeling met de dunne Dinitrol ML. Na uitdamping wordt er dan de bekende Dinitrol body coating overheen aangebracht. Als alles klaar is ziet het er ook super uit.

Bij mij was alles piekfijn voor elkaar! Het was een zgn. bodemplaat behandeling. Dus aan de kokers is binnenin niets gedaan. Dat was niet nodig vanwege eerdere vulling met Mike Sander vet.
Voor deze behandeling, vermits aangeleverd als beschreven(!), is een club lid 250,00 Euro verschuldigd.
Als de kokers ook moeten komt daar natuurlijk wat bij. Anyway, een super adres, en door mij zéér aanbevolen.
Als je een afspraak maakt zou ik het leuk vinden als je vertelt dat ik je hen heb aanbevolen op dit forum.
Het adres: Rob's Shop,
Wachthoevestraat 3
Hekelingen. (vlakbij Spijkenisse)
tel.0181-769085
Dat was 't! Doe er je voordeel mee.
Rob.