[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
ruud62 : Even voorstellen Voor W201 en andere C-Klasse

W201Club.nl

Alles over de Mercedes W201

Het is nu 02 mei 2025, 03:24

ruud62

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. Ook als je al lang lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Stel hier GEEN technische vragen e.d., daar hebben wij een heel forum voor!!!

ruud62

Berichtdoor Ruud62 » 12 dec 2015, 21:12

Goedenavond allen,
Nog maar net aangemeld en ik ben al in overtreding met de forumregels, mijn excuses dit is nieuw voor mij.
Zoals de nickname al doet vermoeden heet ik Ruud en ben ik geboren in 1962. Sinds 2010 ben ik uitgeweken naar Frankrijk waar ik samen met vrouw en zoon een paar vakantiewoningen verhuur. tip www.loste.eu daar kun je meer te weten komen over mij. Maar goed, ik ben dus behept met een technisch virus. Ik wil overal het "zieltje"van zien. Alles waar een inwendige verbrandingsmotor in zit heeft mijn aandacht. Tot nu toe ben ik voornamelijk bezig geweest met Kevertjes, Porsches en antieke tractoren.
als je zo door het Franse landschap rijdt, kun je niet anders dan je ogen de kost geven. Zo kwam ik langs een boerderij hier in de buurt en ik zag een zwarte W201 zijn koppie vanonder een afdakje steken.
De stoute schoenen aangetrokken en eens polshoogte gaan nemen. Een oud besje bleek de eigenaresse te zijn maar het was duidelijk dat ze geen auto meer kon rijden.
Netjes gevraagd of ik even naar de auto mocht kijken.. Het gaat om een 190D uit 1993 met 193.000 km op de teller.Een 5 vesrnellinghandbak, zonder airco of tempomat. Het is een glimmend zwarte, zonder enig spikkeltje erin. Wel zeer vies en met name de achterkant zo groen als alleen de natuur het kan maken.
Ik denk dat dit een basis model is met zwart stoffen bekleding, en een klein slijtgaatje op de lendesteun aan de bestuurderskant. Ze zou het met haar zoon bespreken hoeveel hij op moest brengen.
Daar zit ik nu op te wachten, de zoon heeft aangegeven dat het wel even kan duren voordat mama begrijpt wat er gaat gebeuren. ondertussen probeer ik op internet na te gaan wat zo iets mag kosten en wat het allemaal kost om hem weer perfect op de weg te zetten.
als jullie willen reageren, ga je gang. dit is mijn eerste Mercedes ervaring dus brandt maar los.
groeten uit Frankrijk.
Ruud62
Fresh Boarder
Fresh Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 190D 2.0
Bouwjaar: 1993
Automaat: Nee
LPG: Nee

Re: ruud62

Berichtdoor Harm2 » 12 dec 2015, 21:39

Welkom hier en alvast veel lees/schrijfplezier alhier!
Account bijgewerkt door Beheerder (Eind nov.17)
Speciale reden op verzoek
Harm2
In Memoriam

Roepnaam:
Type wagen: 190E 2.0
Bouwjaar: 1991
Andere wagens / opmerkingen:

Re: ruud62

Berichtdoor xxGoof » 13 dec 2015, 21:55

Van harte welkom en veel plezier op het forum!
Lees alsjeblieft ook even de forumregels door.
Groeten,

Goof
xxGoof
Gold Boarder
Gold Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 190E 2.0
Bouwjaar: 1992

Keer terug naar Even voorstellen Voor W201 en andere C-Klasse