Ik heb net een andere 190E gekocht. Ik heb er een 4 jaar probleemloos gereden, maar daar is iemand achterin geknald tijdens het wachten voor het stoplicht. Jammer want hij reed perfect en ik heb er nooit echt problemen meegehad. Bijkomend probleem was dat de gemeente rotterdam alle benzine auto's per 1januari wil gaan weren van voor juli 1992. Wat ik daarvan vindt schrijf ik niet op, want dan wind ik mezelf enorm en verpest ik mijn eigen avond en die van jullie misschien.
Nou heb ik er dus een van 1993. Dat mag dan weer wel van de geementeraad ook al is het precies dezelfde auto.

Ik heb deze wat snel gekocht, omdat er niet veel 190E's uit 1993 zijn. Maar het is geen problemloze auto.
Alle onderdelen die ik van de vorige kon gebruiken heb ik omgezet (uitlaat was aan vervanging toe en ook koplamp had condens en verder kleine zaken als velgen, banden, bougies ed.) Op den duur hield ie ermee op en bleek de dynamo los te zitten.
Maar het probleem waar ik niet vanaf kom is een soort onregelmatigheid. Dit klinkt vaag, maar dat is het ook en ik vraag jullie deskundigheid omdat ik er niet uit kom.
Eerst dacht ik dat het een band met een platte kant was, maar naar vervangen (nieuwe achterband Michelin) bleek het nog steeds te trillen. Het lijkt van rechtachter te komen, maar ook dat weet ik niet zeker.
Later is de steeds meer gaan hunten. Dus nu denk ik dat ik dat dat het is of dat ik er een probleem bij heb gekregen

Wat denken jullie? iets met de brandstofpomp? Motor start wel direct.
Ik heb bij andere berichten op het forum gekeken, maar kon niet echt een antwoord vinden.
Alvast bedankt voor het lezen
Groet, Tony