[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
devilsangel111 : Even voorstellen Voor W201 en andere C-Klasse

W201Club.nl

Alles over de Mercedes W201

Het is nu 01 mei 2025, 16:51

devilsangel111

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. Ook als je al lang lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Stel hier GEEN technische vragen e.d., daar hebben wij een heel forum voor!!!

devilsangel111

Berichtdoor devilsangel111 » 15 sep 2015, 07:23

Hallo allemaal
Ik ga me even voorstellen in het kort .Ben woonachtig in Belgie
en heb altijd al interesse gehad in de oersterke oude Benz. mijn vader is eveneens in bezit van twee 190' ers waarvan één met relatief weinig kilometers op de teller.Omdat het gerucht in Belgie de ronde doet dat oldtimers in de nabije toekomst net als bij jullie word opgetrokken naar 40 jaar heb ik me nog een goed exemplaar gezocht van de zeldzame 190D 2.5 turbo(nog van de eerste eigenaars) om deze nog snel in te schrijven als oldtimer.de wagen beschikt spijtig genoeg niet over airco
Ik weet dat airco iets zeldzaam is in deze categorie van wagens daarom is dan ook deze vraag aan jullie gericht
Kan ik eventueel de airco overbouwen van de gewone 190D 2.5 naar mijn 190 turbo? compatibel (als iemand nog een volledige ombouwset heeft liggen mag je het natuurlijk altijd laten weten) alvast bedankt voor eventuele reacties :handgestures-thumbup:
devilsangel111
Fresh Boarder
Fresh Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 190D 2.5 Turbo
Bouwjaar: 1989
Automaat: Ja
LPG: Nee

Re: devilsangel111

Berichtdoor Bram Jansen » 15 sep 2015, 07:35

Dag Oldie, welkom!

Je topic heb ik even in de juiste rubriek gezet.

Technische vragen graag een nieuw topic.
Lees de forumregels, dan weet je er alles van! :o
Bram Jansen

Berichtdoor FerryB » 15 sep 2015, 09:57

Hallo Oldie,

Welkom op het forum en veel leesplezier. Dus België gaat ook de leeftijdsgrens optrekken. :( Jammer, maar waarom zouden jullie het beter hebben dan ons :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Groet, Ferry.
FerryB
Diamant Boarder
Diamant Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 190
Bouwjaar: 1984
Automaat: Ja
Andere wagens / opmerkingen:

Berichtdoor xxGoof » 15 sep 2015, 15:22

Van harte welkom Oldi!
Veel plezier op dit forum, en lees inderdaad even de regels door. ;)
Groeten,

Goof
xxGoof
Gold Boarder
Gold Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 190E 2.0
Bouwjaar: 1992
Automaat: Nee

Keer terug naar Even voorstellen Voor W201 en andere C-Klasse