Na mijn school moets ik 8 maanden wachten voordat ik in dienst moest.
En kon die tijd een baantje krijgen op het crematorium van Driehuis. verdiende top en relaxt baantje.
Ben daarna begonnen in 1986 als Marinier voor mijn nummer maar in een vlaag van verstandverbijstering wat langer gebleven als Kortverbander.
In 1990 als buschauffeur bij de NZH in Haarlem gaan werken en al heel snel bij de NZH Travel als Touringcarchauffeur.
in die tijd heel Europa in de rondte getuft. Veel Meerdaagse reizen en Europatours.
Ondertussen ook 10 jaar freelance lesgegeven voor chauffeurs in opleiding voor de vakken Amdinistratie goederenvervoer en personenvervoer. 1 jaar FT op een verkeerschool gewerkt, maar dat was geen succes.
Toen aan het werk gegaan als vestigingsmanager op een klein uitzendbureau in de transport sector. Deze eigenaar heeft me weer veel naar school gestuurd. Na 8 jaar op Schiphol gaan werken bij mijn grootste klant die vliegtuigschoonmaak, Technische schoonmaak in de onderhoudshallen, de-icing, bagage afhandeling en security werkzaamheden deed. Bedrijfsbureau opgezet voor deze afdeling, personeelsplanningstool ontwikkeld Verzuimbeheer etc, gezien het groot aantal collega's om mij heen die gratis een lange periode in een staatshotel mochten overnachten toch maar rond gaan kijken naar wat anders. Maar de luchtvaart is wel een enorm gave wereld.
Ben sinds 4 jaar Teammanager vervoer bij GVB Amsterdam. En daar onder ander verantwoordelijk voor tramlijn 2.
Bijzondere organisatie met bijzondere mensen. Van leuke contacten met reizigers en medewerkers tot aanrijdingen met ernstige(!) afloop. Alles komt voorbij.